Hardware Accu lijkt leeg te lopen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Van mijn oude Dell latitude E64000 Laptop lijkt de Accu niet meer op te laden, maar leeg te lopen (melding), moet ik nu concluderen dat de accu defect is, of kan er iets anders aan de hand zijn ?
Ik hoor het nog graag.
Met vriendelijke groet,
Cor Jansen
 
Het vreemde is, wanneer ik mijn accu eruit haal. Doet mijn Laptop helemaal niets meer. Dat begrijp ik niet. Wie wel ?
Groet,
Cor
Dat is niet vreemd. Normaal moet de batterij ook aangesloten zijn bij gebruik. Als die niet aangesloten is, gaat die ook niet starten. Misschien dat sommige merken dit niet toepassen, mogelijks... maar dit is normaal voor zover ik weet.
 
bij een oude vista pc heb ik dat probleem ook misschien weten andere dat wel hier
Sommigen merken hebben hun externe voeding en hun batterij in parallel staan, andere niet.
Ik werkte vroeger met Dell en ik meen mij te herinneren dat die zonder de batterij erin niet werkt, omdat er doorvoer mogelijk moet zijn. Het doet er daarbij niet toe of de batterij nog capaciteit heeft of niet, maar blijkbaar zitten er contacten tussen stekker en moederbord die over de batterij lopen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan