Status
Niet open voor verdere reacties.

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
nu vind ik niet meer hoe ik een originele cd moet opslaan op mijn Pc om er later een kopie van te maken voor eigen gebruik .
in de WMP kan ik wel rippen naar MP3 maar gewoon in de gewone staat opslaan en kopieren vind ik niet meer
ik heb Windows 8.1
ik moet als ik een cd insteek moet ik " deze Pc " openen en dan de cd aanklikken en er opent altijd het programma "cyber link dvd power "maar daar kan ik niet weg mee
 
nee eerlijk gezegd kende ik dit programma totaal niet ....
heb juist opgezocht wat deze zoal kan ... en ik moet eerlijk bekennen het is een pracht van een programma .
 
ja en het zit bij de APP's op de pc als" Cyber link media suite "onder muziek en foto's en videos als algemene naam

tot een volgende keer
 

Bijlagen

  • Cyber Link.jpg
    Cyber Link.jpg
    53.3 KB · Weergaven: 115
dag , ben blij dat ik na al mijn vragen ook eens iets heb kunnen bijbrengen (y)

maar een nieuw vraagje :
ik hoor altijd van "download de gratis APP " maar kan je deze opslaan op je Pc ?
ik denk dat het alleen is voor smartphone en dergelijke
 
ik hoor altijd van "download de gratis APP " maar kan je deze opslaan op je Pc ?

bedoel je hier een app opgehaald vanaf google play of eerder uit de Microsoft store zelf ?

indien dit is van uit google play kan ik je hier op geen antwoord geven omdat ik dus geen android gebruikt ..
indien je een app wenst op te halen van uit de Microsoft Store dan is er geen mogelijkheid om deze op te slaan ....
je kunt enkel toestemming geven dat je akkoord gaat met de voorwaardes en deze zal dan ook enkel geinstalleerd worden vermits het Microsoft account actief is ....je kunt geen app installeren met het lokaal account !
 
dag QTex ,
sorry , me niet goed verklaard

ik bedoel : op radio en Tv zeggen ze dikwijls , download de gratis App , zoals bvb van het programma BLOKKEN , of voor 2 voor 12 , of onlangs in Volt de App over de goedkoopste geneesmiddelen .
dus kan je deze oproepen en bij de andere Apps plaatsen op je PC

grtn
 
dag ,

tot zover het goed nieuws , MAAR , hoe zet je deze dan bij de andere apps
als ik bvb de app van blokken opvraag meld men mij ( zie bijlage ) : je hebt geen apparaten
wat is de correkte werkwijze dan aub ?
 

Bijlagen

  • 2.JPG
    2.JPG
    22.6 KB · Weergaven: 101
  • 1.jpg
    1.jpg
    26.5 KB · Weergaven: 111
je krijgt deze melding te zien omdat er dus geen verbinding is met de android ...
je wilt deze blijkbaar downloaden naar je pc maar dat kan dus niet ..
deze die je nu wil ophalen zijn enkel voor de android's en IOS deze zijn zeker niet voor de pc.



Waarom is de app niet beschikbaar op Windows Phone ?
Antwoord
We hebben bij de Blokken app gekozen voor een app voor de twee grootste besturingssystemen: Android en iOS.
De overgrote meerderheid van alle smartphones in België maakt gebruik van één van deze twee systemen.
Het is financieel helaas niet mogelijk nog een derde versie van de quiz app te ontwikkelen.

Vanaf nu kan je zelf ook meespelen met Blokken op je smartphone of tablet !
Download hier de Blokken app voor iPhone uit de App Store.
Download hier de Blokken app voor Android uit de Google Play store.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan