Chrome

Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
In Chrome wil ik de sites die in een andere taal staan, automatisch in het Nederlands laten vertalen. Hoe kan ik dit regelen aub?
Vriendelijk bedankt.
 
als de bezochte site anderstalig is dan heb jij normaal gezien ook een vertaaloptie aanwezig ...als jij dan "opties " aanklikt dan kun je daar aangeven dat de anderstalige site altijd vertaalt moeten worden naar het Nederlands … teminste als deze in het Nederlands beschikbaar is …
Ashampoo_Snap_zondag 7 oktober 2018_09h14m12s_003_.png
 
de link die je plaatste geeft hier error 404 aan …
zoek ik via google naar skyway.capital dan zie ik inderdaad wel de google chrome vertaler …
Ashampoo_Snap_zondag 7 oktober 2018_11h13m04s_005_.png
 
die site bied géén Nederlands aan ...je kan enkel gebruik maken van het vertaal menu welke zij zelf aanbieden ..dit wilde ik je duidelijk maken .
 
bernard;n235192 zei:
Ik ben ermee akkoord, maar wat je aangeeft heeft niets te maken met Chrome? Als je dezelfde link opent met Firefox zal je ook dezelfde keuze hebben.

als ik via de Firefox naar deze site ga dan zegt Web Of Trust ( WOT) me dat deze site mogelijk gehackt werd …
Ashampoo_Snap_zondag 7 oktober 2018_12h19m23s_008_.png
 
Ik heb Windows 7 home 64 bit en kan op die site rechts klikken "Vertalen in het Nederlands" kiezen en dan krijg ik bovenaan kader zoals in post #6 met verschil dat er vertaald staat en keuze geeft "origineel weergeven" en" opties."
Werkt dit ook niet in Windows 10
Ik werk met chrome 69.0.3497.100
IE 11 en Firefox geven 404 Error
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan