Browser Chrome

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hoi,

Hoe kan ik mijn chrome van mijn oude pc overzetten naar mijn nieuwe pc zodat ik mijn opmaak niet opnieuw moet instellen, zoals toegang tot mijn werk weer regelen via team viewer, maw dat dit tabblad daar nog staat dat ik direct terug op mijn bedrijf kan, mijn andere tabladen met mijn bijzondere interesses etc...

thanks

ed
 
Firefox heeft ook zoiets ja, maar dan moet je uiteraard eerst een account hebben/aanmaken.
Daarna Sign In via het menu rechtsboven.

1682837610587.png
 
Firefox heeft ook zoiets ja, maar dan moet je uiteraard eerst een account hebben/aanmaken.
Daarna Sign In via het menu rechtsboven.

Bekijk bijlage 253456
DDragon80, ik heb een nieuwe firefox op mijn nieuwe pc gezet, mijn accountgegevens ingevuld maar ik ben ten eerste al mijn speeddials kwijt en ten tweede ook al mjin bookmarks, ik vind geen knop om ze op te slaan of ze te importeren ik had ze geëxporteerd om ze dan zo te kunnen importeren maar ik zie de knop niet van downloads
het eerste icoontje op uw antwoord #5 links
 
Laatst bewerkt:
dat weet ik en firefox ook maar ik heb juist dezelfde versie op mijn nieuwe pc gezet mijn account ingevuld en als je dan normaal op synchroniseren drukt dat komt die gelijk met de andere firefox op je andere pc.
Maar ik heb zelf het icoontje niets staan waar mijn bladwijzers moeten onderstaan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan