Chromecast

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb een MiScreen en het lukt mij niet om mijn decktop te verbinden met mijn TV
Heb de MiraScreen G2 aangesloten op mijn Tv en dit is het scherm dat ik te zien krijg
heb dan volgens een handleiding via appararten toevoegen dit toegevoegd
Maar verder raak ik niet
de handleiding is in het engels
Windows10Home pc
Wie kan mij verder helpen???
 

Bijlagen

  • Ashampoo_Snap_vrijdag 30 november 2018_18h04m03s_003_.png
    Ashampoo_Snap_vrijdag 30 november 2018_18h04m03s_003_.png
    223.2 KB · Weergaven: 95
  • Ashampoo_Snap_vrijdag 30 november 2018_18h06m25s_004_.png
    Ashampoo_Snap_vrijdag 30 november 2018_18h06m25s_004_.png
    256.5 KB · Weergaven: 107
dat zegt dus genoeg ….
probeer het volgende eens Start>instellingen >apparaten >bluetooth en andere apparaten toevoegen >2de optie
Ashampoo_Snap_zaterdag 1 december 2018_19h07m41s_001_.png


***als dat ook niet lukt neem je best eens contact op met de support van MiraSceen en vermeld daar het probleem aangezien je de home versie gebruikt ...
 
.aansluitend op wat hier boven staat …

Ga op uw computer naar Instellingen en open vervolgens Apparaten.

Klik nu op Bluetooth of een ander apparaat toevoegen en selecteer de tweede optie met Wireless Display of dock.
Nu kunt u uw apparaat selecteren in de lijst met beschikbare apparaten en de instructies op het scherm volgen.
Als u het apparaat eenmaal hebt toegevoegd, kunt u beginnen met projecteren.
Ashampoo_Snap_zaterdag 1 december 2018_22h30m00s_002_.png

Om te beginnen met projecteren, opent u het actiecentrum en klikt u op Project.

Klik op Verbinding maken met een draadloos beeldscherm. Selecteer nu uw draadloos display en u hebt verbinding met uw tv gemaakt.
Je kunt de projectiemodus eenvoudig besturen, Win + P vanaf het toetsenbord indrukken om het projectiemenu te openen.

**bij het indrukken van de Win + P toetsen krijg je het onderstaand scherm te zien ( althans in de Windows 10 pro )
Ashampoo_Snap_zaterdag 1 december 2018_22h31m47s_003_.png

Selecteer een modus die bij uw taak past.
Alleen PC-scherm: Schakel het tweede scherm uit en toon inhoud alleen op het originele scherm.
Dupliceren: dupliceert de inhoud op beide schermen.
Verlengen: vergroot het display en het werkgebied, instellingen kunnen eenvoudig worden gewijzigd in de weergave-instellingen.
Alleen tweede scherm: schakel uw primaire scherm uit en geef inhoud alleen weer op het tweede scherm.
Miracast werkt op de meeste apparaten als een toverformule en u kunt eenvoudig films kijken of games spelen terwijl u bent aangesloten op een Miracast-apparaat.
Het enige dat u moet doen, is het bereik van de adapter.
U moet uw computer niet uit het bereik van de Miracast-adapter verwijderen of de verbinding zou verbroken worden.
Anders dan dat, als u de verbinding met uw tv of scherm wilt verbreken, opent u het projectiemenu en klikt u op 'Verbinding verbreken' die overeenkomt met uw apparaat
 
Als je google croom open
Klik bovenaan rechts op de 3 punten
Dan krijg je een menu, klik nu op Casten...


1.JPG2.JPG

Dan krijg je dit te zien en neem je Bureaublad casten


3.JPG


Klik daarna op Chrome........

4.JPG


5.JPG
 
  • Leuk
Waarderingen: Qtex
Bedankt aan allen maar ik vrees dat er toch nog ergens een probleem zit en ik die blijkbaar niet klever genoeg ben!!!!!!
Wanneer ik apparaat toevoeg ziet hij de BFC3429A staan
Dan klik ik toevoegen en verschijnt "volg de instructies op uw entertainmentapparaat " maar daar verschijnt niets
en even later is de tijd verstreken
Dus ik weet niet waar het probleem zit
of heeft het te maken met Dat beeld in het midden van het tv scherm
 

Bijlagen

  • photo18600.jpg
    photo18600.jpg
    36.7 KB · Weergaven: 93
  • photo18627.jpg
    photo18627.jpg
    46.6 KB · Weergaven: 90
  • photo18628.jpg
    photo18628.jpg
    54.6 KB · Weergaven: 87
  • photo18629.jpg
    photo18629.jpg
    43.3 KB · Weergaven: 70
*probeer het volgende eens ..
Open Instellingen en open vervolgens Systeem.
Scrol omlaag om 'Projecteren naar deze pc' te vinden in het linkermenu.
Selecteer nu in het eerste vervolgkeuzemenu 'Overal beschikbaar'.
En selecteer in de tweede vervolgkeuzelijst 'Eerste keer alleen'.
Schakel 'Pincode vereist voor koppelen' in en wijzig andere instellingen volgens uw vereisten..

Ashampoo_Snap_zondag 2 december 2018_10h37m24s_001_.png
 
lees ook eens dit na ..
dit is een topic op NCF en het blijkt dat met de MiraScreen G2 geen verbinding aan te maken viel , nadat de ts een Google Chromecast gekocht had ging dit dus wel .
 
Heb antwoord gekregen van mijn leverancier dat het enkel werkt met win 8.1 en heb hier nog een labtop met win8.1 pro en krijg het daar toch ook niet werkend
apparaten toevoegen en hij vind de Mirasceen , vraagt de pincode en doet de installatie , maar dan staat het niet opgelicht en vind niet hoe dit komt de internetverbinding werkt
en ook via google chroom cast maar vind geen toestellen
Staat niet verbonden maar weet niet hoe ik dit moet doen
 

Bijlagen

  • photo18648.jpg
    photo18648.jpg
    38.5 KB · Weergaven: 64
dan wederom de vraag of het de home versie is of de pro ...
men zegt wel dat het moet werken op de Windows10 of de Windows8.1 maar ik heb je er eerder l op gewezen dat het niet werkt indien je de home versie gebruikt..
jij heb ook eerder al toegegeven dat je de Windows10 home gebruikte en zodoende veronderstel ik dan dat ook de Windows8.1 een home versie is .
 
wel dan zou het ook moeten gaan … wellicht dat je iets verkeerds doe .
kun je de werkwijze die de Tuts u eerder meegedeeld heb niet doen ..
*vraagje : heb jij de ontvanger welke je aansluit op de tv dan ook al voorzien van de laatste firmware ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan