Chromecast

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb een MiScreen en het lukt mij niet om mijn decktop te verbinden met mijn TV
Heb de MiraScreen G2 aangesloten op mijn Tv en dit is het scherm dat ik te zien krijg
heb dan volgens een handleiding via appararten toevoegen dit toegevoegd
Maar verder raak ik niet
de handleiding is in het engels
Windows10Home pc
Wie kan mij verder helpen???
 

Bijlagen

  • Ashampoo_Snap_vrijdag 30 november 2018_18h04m03s_003_.png
    Ashampoo_Snap_vrijdag 30 november 2018_18h04m03s_003_.png
    223.2 KB · Weergaven: 96
  • Ashampoo_Snap_vrijdag 30 november 2018_18h06m25s_004_.png
    Ashampoo_Snap_vrijdag 30 november 2018_18h06m25s_004_.png
    256.5 KB · Weergaven: 107
Heb het gedaan op de werkwijze van Tuts maar krijg de melding er is geen castbestemming gevonden
ik weet niet om welke reden maar in apparaaten staat mirascreen niet opgelicht (niet verbonden) heb de modem al enkele keren heropgestart
ook het apparaat verwijdert en opnieuw geinstalleerd en dat lukt zonder probleem hij vraagt de pin code maar na de installatie staat niet verbonden
ik weet niet hoe ik de software moet updaten8 ? moet ik het toestel daarvoor rechtstreek aan de pc aansluiten??
 

Bijlagen

  • photo18649.jpg
    photo18649.jpg
    17 KB · Weergaven: 74
Heb dit bekeken en volgens dat filmpje moet op mijn telefoon bij de netwerken Mirascreen verschijnen maar dat is niet zichtbaar ook niet na lager wachten
 

Bijlagen

  • photo18650.jpg
    photo18650.jpg
    69.5 KB · Weergaven: 93
dan vermoed ik dat je probleem eerder in je google account zit ..
ik heb daarstraks bij de gebuur de verbinding moeten instellen om te kunnen streamen via de google Chromecast en dit was een fluitje van een cent ..terwijl hijzelf vast liep ..
*het probleem bij hem was dat hij nog niet aangemeld was op google !
 
Heb alles nogmaals opnieuw gedaan en eerst bij google ingelogd
Dan apparaat toevoegen en mirasceen word direct gevonden en hij vraagt de pin code ; start de installatie en stopt dan na enkele seconden en gaat niet meer verder
zie foto
er moet toch wat mis zijn en begin de moed op te geven mijn samsung smartfone is op 123 verbonden maar een pc lukt mij niet
 

Bijlagen

  • photo18663.png
    photo18663.png
    19.3 KB · Weergaven: 90
op welk systeem zit je nu om deze te installeren is dit de Windows8.1 pro of de Windows10 home ?
*volgens mij ben je gewoon ongeduldig immers geeft deze in je afbeelding geen foutmelding ...
 
nee na 1 uur zou deze toch moeten gedaan zijn ...denk dat je best terug naar de winkel ga met deze mirascreen ...kan best zijn dat er problemen mee zijn !
*de firmware update heb je wellicht dan ook niet gedaan ..
 
heb je een andere in de plaats gekregen of eerder je geld terug gevraagd zodat je op een ander een nieuwe aan kunt kopen .
*of zeg je het hoeft voor mij niet meer !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan