Status
Niet open voor verdere reacties.
Windows 8.1 op Lenovo T530

Chromium gedownload op laptop,maar geen nieuws te bekijken op VTM.(video)
Bij aanklikken van video word gevraagd om flash player te downloaden,maar deze zou al geïnstalleerd zijn en moet juist nog
geactiveerd worden.Hoe ga ik hier te werk?
Via instellingen kan ik maar niets vinden.
 
raar dat er bij u gevraagd word om de flash player te downloaden ... deze vraag krijg ik dus niet en eender welk filmpje op vtm.nieuws word hier afgespeeld via crhome...de flash player 24.0.0.194 is ook geschikt voor de chromeOS Adobe - Flash Player
 
Flash moet wel ingeschakeld zijn in Chrome.
Ga eens naar plugins en kijk daar of dit ingeschakeld is.

Tik in op de adresbalk van de Browser chrome://plugins

chrome4.png
 
@Skippy raar aangezien ik hier juist de controle deed en hier bemerkte dat deze hier dus niet aangevinkt staat .... nogthans spelen de filmpjes hier af in chrome .

Ashampoo_Snap_2017.02.14_19h05m16s_003_.png
 
Da's inderdaad vreemd, heb hier op 1 pc Chrome staan en als Flash Player uitgevinkt staat kan ik geen filmpjes afspelen.

( had de afbeelding voor het gemakt even snel van internet geleend )
 
het maakt hier niets uit of ik deze nu aanvinkt of niet de filmpjes spelen hier gewoon af ... ik heb het niet over de live streams ... want daarvoor dien ik me te registreren bij vtm wat ik dus niet doe .
 
Als u op de Adobe downloadpagina bent, kijk aan de linkerkant. Daar staat: "Hebt u Flash Player nodig voor een andere computer?". Klik daar op en kies de juiste systeemkenmerken. (Vervolgens uiteraard wel de Flash Player downloaden en installeren.)

Ik doe dit al jaren bij de Chromium browser SRWare Iron die ooit soortgelijk gedrag vertoonde als u beschrijft.

Via deze weg is het probleem (bij mij althans) de wereld uit gegaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan