Windows 10 Clean instal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Graag wat uitleg om mijn pc opnieuw te installeren
Ik heb de 2004 versie 19041572 maar mijn pc loop niet zo goed en wil opnieuw beginnen
Hoe kom ik een de meest recente versie heb een serial
En hoe maak ik het best de ssd leeg?
 
kies je voor een verse installatie dan kun je dit tevens ook door de optie te gebruiken "deze pc opnieuw instellen "
je ssd hoef jij dan niet zelf leeg te maken dit gebeurt vervolgens tijdens het opnieuw instellen ..
waar je dan wel op dient te letten is bij de keuze of jij je persoonlijke bestanden en instellingen wilt behouden .
je programma's ben je kwijt ..

*wil je ook je programma's kunnen behouden dan is de in-place upgrade de beste optie voor u ..
wat je kan doen is je via het media creation tool 20H2.exe je een iso bestand of een usb stick aanmaken ..
hoe dan ook dien je deze iso of usb stick via de verkenner te benaderen en vervolgens de setup.exe met rechts aan te klikken om deze te starten als zijnde de administrator ..
je start hiermee een in-place upgrade op d.w.z. dat je persoonlijke bestanden en programma's bewaard blijven als ook je instellingen ..tenminste als jij deze keuze selecteert .
wat deze in-place upgrade doet is het volgende .. deze vervangt enkel de Windows systeem bestanden bijgevolg verkrijg je een vernieuwde Windows 10 met behoud van je persoonlijke bestanden /instellingen en programma's ..
evenwel verkrijg je ook de laatste versie van de 20H2 build 19042.630

de windows.old kun je nadien verwijderen (best doe je dit na 1 week )
*neem er nota van dat eenmaal deze in-place upgrade gestart werd het scherm blauw word en je laptop of desktop meerdere keren opgestart word .. word er een laptop gebruikt dan sluit je best de adapter aan .. gebruik ook bij voorkeur bedraad internet als dit mogelijk is .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan