Status
Niet open voor verdere reacties.
Is het nog mogelijk om windows10 gratis te instaleren op een laptop (die aan de vereisten voldoet) in oktober 2016.
Heb iemand die nog wil overschakelen.

Ik heb wel een instal versie op usb van voor juli , doch denk dat microsoft de activatie heeft uitgeschakeld.
Of is het nog mogelijk om een clean install te doen.

Anders zal het betalen worden, denk ik?

Iemand een idee??
 
heb nog 1 maal geprobeerd met de engelstalige versie, vast op 99 procent.

Nadien wat gegoogeld op die namen van het instalproces, vind er tientallen sites met allemaal hetzelfde probleem (stuck at 99 procent'

Een simpele oplossing vind ik er niet (sommige hebben hun pc 5 dagen laten draaien op 99 procent, zonder resultat)

Dus hierbij geef ik het op (deze weg) Zit blijkbaar een fout ergens in de upgrade , niemand weet niet waar .

Qtex , die 2 verschillende namen van procedures hebben betrekking op de eerste upgrade en de jubileumupdate denk ik (heb die tweede versie nog als download op mijn eigen laptop gevonden)

I alle geval bedankt
 
ik heb ook met hetzelfde probleem gezeten. Laptop na 29 juli met win7 gratis naar win 10 upgraden. Ook de link gebruikt di hier geven is.
Na enkele pogingen die telkens vastliepen op 99% ben ik gaan googelen en kwam de tip tegen dat je eerst de Windows update in de pc moet uitschakelen.
Heb dit gedaan en verwonderlijk bij een nieuwe poging lukte het.
Mijn poging dateert nog maar van de maand oktober 2016.

Mvg
Enjoy__m
 
ik heb ook met hetzelfde probleem gezeten. Laptop na 29 juli met win7 gratis naar win 10 upgraden. Ook de link gebruikt di hier geven is.
Na enkele pogingen die telkens vastliepen op 99% ben ik gaan googelen en kwam de tip tegen dat je eerst de Windows update in de pc moet uitschakelen.
Heb dit gedaan en verwonderlijk bij een nieuwe poging lukte het.
Mijn poging dateert nog maar van de maand oktober 2016.

Mvg
Enjoy__m

Bedankt voor de info.

Ik heb laatst een Windows 7 probleemloos geupdate naar Windows 10. http://www.pctuts.be/f521/spijt-voor-29-juli-uw-windows-versie-niet-heeft-ge-update-51218

Nu moet ik er ook wel bij vermelden dat Auto Update op al mijn pc's uitgeschakeld staat.

Als ik er weer eens zin en tijd voor heb ga ik het misschien nogmaals proberen maar dan met update ingeschakeld en dan kijken wat er gebeurd.
 
Heb ongeveer hetzelfde meegemaakt, zoals QTEX beschrijft in bericht #9, op een samsung portable. De C-partitie geformateerd, windows 10 erop gezet (dezelfde versie als er voorheen op stond) en de activatie gebeurde automatisch (de PC was voorheen al geactiveerd geweest)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan