Windows 10 Instal schijfje.

Status
Niet open voor verdere reacties.
bezie dit eens.. support Wanscam IP Camera HW0021 draaibare Full HD binnencamera
men spreekt daar van een searchtool te gebruiken ..
opmerking : je vroeg naar een installatie schijfje en dit terwijl er duidelijk vermeld word bij aankoop wat er in de doos aanwezig is !
**m.a.w. de software dient men zelf op te halen .
Ashampoo_Snap_woensdag 4 september 2019_18h39m25s_002_.png
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er hier eentje in gebruik die volgens mij voor alle Wanscam's werkt. In ieder geval wel voor mijn antieke JW0004

Als je wilt zal ik hem uploaden naar wetransfer waar hij dan 7 dagen blijft staan en daarna automatisch verwijderd.

Zal ff een afbeelding plaatsen, al staat mijn camera nu tijdelijk uit zoals je ziet. Ding gaat alleen aan als dit noodzakelijk is.
Als ik het progje opstart krijg je rechts de aanwezige camera te zien. Hier een vinkje zetten en je krijgt het beeld te zien.
Linksboven ga je naar systeem en dan kun je naar de systeemconfiguratie en de device list.
Deze laatste is interessant want daar is de button Modify aanwezig waarmee de de instellingen kunt maken in de IP camera zoals de gebruikte poort en local IP adres en wachtwoord.
Daarna de poort van dit local IP openzetten in de router en je kunt bijvoorbeeld met de smartphone app de camera en beelden zien op de smartphone waar ter wereld je ook bent. Met uiteraard wel een beschikbare wifi verbinding.
Bij screen kun je kiezen voor 1 camerabeeld tot 36 camerabeelden. Dus je kunt hier maximaal 36 camera's mee bekijken. Standaard bij opstart staat het programma voor 4 camera's zoals je in de afbeelding ziet.
Je kunt hemook direct op z'n ip adres benaderen, dan zit je in het admin gedeelte van de camera maar is grafisch niet zo mooi om beelden te bekijken. Je kunt daar dan meer instellingen maken zoals smtp instelling voor het verzenden van pictures naar een emailadres. Ook de gevoeligheid van beweging kun je dan instellen of de frequentie van versturen. Je kunt een tijdschema maken voor verzenden van afbeeldingen. Je zou ook filmpjes moeten kunnen maken en opslaan maar dit mij nog nooit gelukt. Heb daar ook weinig aandacht aan geschonken omdat ik dit niet nodig heb.
Wat wel handig is, is de bewegingssensor als deze aanwezig is in de camera. Bij eventuele inbraak detecteert hij dan dus een beweging en kan bij afbeeldingen gaan versturen naar een ingesteld emailadres. Deze afbeeldingen kun je dan dus direct ontvangen op de smartphone als je dit emailaccount hebt ingesteld op de phone.
Nou weet ik niet of je dan blij wordt als je aan de andere kant van de wereld bent en je ziet dat er ingebroken wordt en men met spullen aan het sjouwen is, maar je zou even iemand kunnen bellen die polshoogte gaat nemen of de politie inschakelen.

Wanscam1.png
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan