Online apps Cloud volume om te delen

Status
Niet open voor verdere reacties.

KrisVM

Steunend lid
Vip Lid
Hi allen

Zoals iedereen waarschijnlijk, hebben wij thuis een paar externe HDD met een hoop foto's op. Nu ben ik op zoek naar een mogelijkheid om cloudvolume aan te kopen zodat ik deze foto's in mappen kan zetten zodat mijn familieleden (ook de niet meer inwonenden) deze foto's kunnen bekijken maar ook zelf bestanden kunnen opladen. ook met de mogelijkheid van zelf te beslissen welke ze willen delen met de andere gebruikers of welke ze privé willen houden.

Ik heb van vroeger nog een Medion NAS server met 2x 1TB inzitten maar betrouw die niet al te goed, is niet echt stabiel.

ik heb al veel opzoekwerk gedaan maar zie bos door de bomen niet meer office 365 family, one drive, google drive, dropbox......etc

Wat is er nu degelijk en betrouwbaar op de markt?

Bedankt

Kris

Clouddiensten met gratis opslagruimte
  • iCloud: 5GB gratis opslagruimte. ...
  • Google Drive: 15GB gratis opslagruimte. ...
  • Microsoft OneDrive: 5GB gratis opslagruimte. ...
  • Dropbox: 2GB gratis opslagruimte. ...
  • Amazon Drive: 5GB gratis opslagruimte. ...
  • pCloud: 10GB gratis opslagruimte. ...
  • Box: 10GB gratis opslagruimte.
Met programma Mountain Duck kun je server- en cloudopslag als schijf koppelen in Finder op macOS en de Verkenner op Windows. Open externe bestanden met elke toepassing en werk als op een lokaal volume.

Ik zou de Office 365 van je werkgever niet gebruiken hiervoor. Vrijwel onmogelijk om de werkgerelateerde zaken weg te houden van je huishoudelijke. Dan raad ik je eerder aan het persoonlijk aan te kopen hiervoor.

Clouddiensten met gratis opslagruimte
  • iCloud: 5GB gratis opslagruimte. ...
  • Google Drive: 15GB gratis opslagruimte. ...
  • Microsoft OneDrive: 5GB gratis opslagruimte. ...
  • Dropbox: 2GB gratis opslagruimte. ...
  • Amazon Drive: 5GB gratis opslagruimte. ...
  • pCloud: 10GB gratis opslagruimte. ...
  • Box: 10GB gratis opslagruimte.
Met programma Mountain Duck kun je server- en cloudopslag als schijf koppelen in Finder op macOS en de Verkenner op Windows. Open externe bestanden met elke toepassing en werk als op een lokaal volume.
ik heb nu Icloud 50 gb waar ik 99 ct per maand voor betaal en kan delen met mijn echtgenote, maar zoon heeft android tel via werkgever. ik bekijk de mogelijkheid met die mountain duck. thx voor de tip

OneDrive is een product van Microsoft.
De vraag is :
Kunnen Windows gebruikers, Apple gebruikers en Android gebruikers de inhoud van een gemeenschappelijke OneDrive beheren ?

Wel ik wil toch me hier effe mee aansluiten.
Ik heb dit ooit gekocht onderaan link aan een voordeliger prijs eerst de gewone.,
En en dan iets later door die site kreeg ik nog een aanbod ,dus 20Tb.
https://www.stacksocial.com zoek Prisma en daar heb je dan 2 soorten op de site (meerdere mogelijk)
Het werkt niet te snel maar ik heb geduld Als je het stuk per stuk doe gaat het wel genoeg iedere zijn keus

Laatst bewerkt:
Wel ik wil toch me hier effe mee aansluiten.
Ik heb dit ooit gekocht onderaan link aan een voordeliger prijs eerst de gewone.,
En en dan iets later door die site kreeg ik nog een aanbod ,dus 20Tb.
https://www.stacksocial.com zoek Prisma en daar heb je dan 2 soorten op de site (meerdere mogelijk)
Het werkt niet te snel maar ik heb geduld Als je het stuk per stuk doe gaat het wel genoeg iedere zijn keus
bedankt voor de tip, maar als ik de reviews hierover nalees is het niet echt betrouwbaar...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan