Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,

Ik heb een serie gedownload en ik kan die met mijn gewone videospeler zowel bs player als vlc player niet openen.
Als ik die met windows media player probeer te openen dan krijg ik de melding een codec af te halen
de CodecFix.exe.
Is dit te vertrouwen of gaat het hier over installeren van malware of een virus.

greets

ed
 
Alle producten van 360 zijn voor mij uit den boze. Chinees product. 360 browser ed wordt in China opgedrongen (om nog zeer beleefd te blijven). Heeft een zeer betwistbare reputatie ook... Nu proberen ze hier in Europa en Amerika voet aan grond te krijgen, en het lukt hun ook nog... spijtig genoeg.

En een trojan is echt niet nodig om te weten welke netwerkverbindingen je PC maakt van en naar waar.
 
je moet toch al een of ander trojan op je pc hebben staan als ze willen zien waar je wat afhaalt met een torrent DDragon80

Een trojan is geen virus . Een trojan word via een achterpoortje met jouw toestemming geïnstalleerd !!! Een security pakket beschermt je systeem tegen aanvallers en indringers . Een free antivirus scant enkel naar virussen op je computer .Ik sluit me ook bij de mening van DDragon aan .
 
heb ik al van gehoord, maar daar zit ook een anti virus bij zeker, dan moet ik mijn avast gaan deïnstalleren of niet
ik zie wel dat je kan selecteren tussen verschillende soorten van commode
firewall
antivirus
etc

dus ik vermoed dat ik mijn avast niet moet verwijderen

ed
 
nog een vraagje, ik heb de CodexFix.exe niet geïnstalleerd maar mijn mailboxen werken ongelooflijk traag nu.(yahoo en outlook en hotmail)
Als ik op de link VAN Qtex klik dan kom ik hier op uit: https://www.herdprotect.com/codecfix.exe-c8bdac21901aee82fdaf99338a0f5e10aba9e09f.aspx
daarop staat Remove codecfix.exe
mag ik deze remove codecfix.exe zonder problemen eens laten draaien op mijn laptop of is dit ook verdacht

greets

ed
 
ik heb je naar daar verwezen om je duidelijk te maken dat je wel degelijk met een virus te maken heb ...
het was NIET de bedoeling om deze fix te laten gebruiken ...
ik ken deze Fix zelf niet en weet dus ook niet wat deze met je systeem doet ...
indien je deze gaat gebruiken is dit uitsluitend op eigen risico !
 
weet ik Qtex maar mag ik eens de remove de codecfix.exe doen, wie weet installeert de codecfix zich alleen al bij het binnenhalen, is misschien dom om dit te denken,
maar een remove van kan toch geen kwaad denk ik, het is alleen is die remove veilig die op die site in grote letters staat
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan