Video to Exe Converter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eerst en vooral: proficiat met jullie nieuwe site! Nog veel beter en mooier dan voorheen.
Nu mijn vraag: ik heb ooit het programma "Video to exe Converter" geïnstalleerd. Ik heb het zelden of nooit gebruik.
Nu wilde het ik het de-installeren maar dat viel helemaal niet mee.
Mijn PC werd geraakt op diverse punten. Het paswoord van mijn modem was verdwenen. Ik kon niet meer op mijn browser of mailen.
Het bureaublad had geen screens meer. Verschillende linken werkten niet meer. Veel van mijn documenten in die map waren verdwenen.
Gelukkig startte de PC wel nog op en gelukkig had in back ups van alles. Ik heb dan een systeemherstel gedaan en zo stilaan alles
terug in orde gebracht. Maar de restanten van het programma zijn nog aanwezig. Als ik deze wil verwijderen met een uninstaller (Revo)
crasht alles opnieuw.
Mijn vraag is: laat ik die resten gewoon staan of moet ik ze opzoeken en verwijderen in het register, maar dan misschien met het risico op opnieuw een crash?
 
De naam "Video to exe Converter" doet me al vaag denken aan misserie. Zijn veel van die "tools" die aangeboden worden, tesamen met een hoop rotzooi. Zelfs malware! Als ik zo lees wat jou situatie is... ben je sneller en beter af met een herinstallatie. Want ik vrees het ergste. Ik zou om een eerste beeld te vormen al eens scannen met een AV ofzo.
 
Ik denk eerlijk gezegd dat het qua veiligheid zo geen vaart gaat lopen, dat hoop ik tenminste. Het bedoeld programma staat ruim een half jaar op mijn PC. Ondertussen zijn er reeds ettelijke virusscans uitgevoerd, zonder noemenswaardige onheil resultaten. Het is nu pas, omdat ik het programma wou de-installeren, dat de problemen zich hebben voorgedaan. Ondertussen loopt mijn PC terug normaal. Ik heb zopas nog een volledige Avast Virusscan gedaan en Malwarebytes laten lopen en alles lijkt ok.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan