Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,
Het lukt me nog steeds niet hoor! Bij elk programma om te restoren blokkeert mijn pc volledig! met crtl+alt+del kan ik hem niet deblokkeren! het ene programma blokkeert op 46% een ander op 92%
Misschien hebben jullie een andere oplossing voor me!
Tnx vooraf!
Groetjes Frieda
 
Hallo,
Goede avond iedereen!! Ik zit in de knoei met mijn pc en mijn externe harddisk! Heb onlangs het volgende gedaan:
via Syn back een backup gemaakt van my documents op mijn externe harddisk. Alles was ok verlopen. Toen ook nog een gemaakt van mijn favorieten en contactpersonen en deze waren mislukt. Ik heb gewoon alles willen terugzetten en dan is 't fout gegaan
My documents ben ik kwijt en favorieten en contactpersonen zijn in de plaats gekomen.
Alles wat op mijn externe harddisk stond van voor 2009 ben ik verloren, zowel foto's als mappen van my documents.
Via Google desktop heb ik alle foto's teruggezien alsook de mappen maar ik kan ze niet terug openen.
Bestaat er een programma om alles terug ok te doen, of hoe moet ik tewerk gaan.
Tnx voor jullie medewerking
Groetjes uit het nog warme Blanikenberge

[Pluis heeft deze vraag verplaatst en een nieuw topic van gemaakt]

via Syn back een backup gemaakt van my documents op mijn externe harddisk.

Is dat de systeemmap van windows zelf die je hebt verplaatst naar de externe schijf?

My documents ben ik kwijt en favorieten en contactpersonen zijn in de plaats gekomen.

Heb je de systeemmap my documents nog en waar staat ze?
 
Hallo,
Het lukt me nog steeds niet hoor! Bij elk programma om te restoren blokkeert mijn pc volledig! met crtl+alt+del kan ik hem niet deblokkeren! het ene programma blokkeert op 46% een ander op 92%
Misschien hebben jullie een andere oplossing voor me!
Tnx vooraf!
Groetjes Frieda

Het ideaal om files te recoveren is de schijf aan een andere pc hangen met een eigen bestruringssysteem.
Indien het gaat om de opstartschijf in Uw pc, wordt er telkens als ge de pc aan en afl egt data weggeschreven op deze schijf. Dit is moordend voor de files die er op stonden.
Dus uithalen en in andere pc steken of als een externe schijf benaderen om te recoveren.
 
Het ideaal om files te recoveren is de schijf aan een andere pc hangen met een eigen bestruringssysteem.
Indien het gaat om de opstartschijf in Uw pc, wordt er telkens als ge de pc aan en afl egt data weggeschreven op deze schijf. Dit is moordend voor de files die er op stonden.
Dus uithalen en in andere pc steken of als een externe schijf benaderen om te recoveren.

Het kan wel hoor.
Ik doe het zelf ook met 1 schijf.
Maar dan zijn er voorwaarden.
Mijn schijf is gepartitioneerd.
Ik Maak dan een partitiie op ca 1 gig van het eind van de harde schijf voor datarecovery en installeer daar een windows 2000 of xp op.
Ook voer ik regelmatig defragmentatie uit zodat alle data mooi in het begin van mijn schijf blijft staan.
Zo word weinig data vernield bij recovery.
Het loopt meestal vrij goed.
Maar de meesten werken zo niet nartuurlijk.
Lapecosa, je kan wel je besturing in je eigen pc en recovery doen van je externe schijf als de foto's daarop stonden, dat kan geen kwaad.
 
Hallo,
Tnx voor je reactie! Dat is het juist de my documents zijn overschreven door my favorietes en mijn contactpersonen, die ik ook geprobeerd heb te backuppen met synback. Deze backuppen zijn mislukt, en wilde alles terug op mijn harde schijf c: plaatsen. dus heb ik wel de mappen van my documents nog staan maar die zijn leeg. Als ik Google Desktop laat lopen en ik vraag foto's van 2004 enz dan zie ik ze staan! ook de synback zie ik tevoorschijnkomen, maar kan gewoon niets openen! Dus weet ik wel dat alles nog op de c: staat. Met recovery programma's te laten lopen, blokkeren ze gewoon middenin mijn PC, die loopt gewoon vast!
Tnx voor je aandacht
Frieda
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als de systeemmappen elkaar overschreven hebben gaan er nog meer problemen komen.
Als ik het allemaal nog wat kan volgen is windows beschadigd.
Dat verklaart dan ook waarom google denkt dat de foto's ergens staan terwijl die werkelijk verplaatst zijn.
Ik geloof dat je best beide schijven eens bekijkt op een andere computer.
Doe van daaruit recovery en start tot zolang je computer niet meer op.
Bij iedere opstart word er geschreven op je harde schijf en is de kans om nog iets terug te vinden kleiner.

Ik denk dat de fout geweest is bij het terugzetten van een backup dat je bij abuis de externe schijf gekozen hebt in plaats van de interne c-schijf en dat daardoor het back-uk programma in de fout ging.
 
Laatst bewerkt:
pc problemen

pc problemen

Hallo,
Tnx voor je reactie! Als ik lees wat je me schrijft, is er weinig kans dat ik nog iets terug vind! Heel jammer voor me! Al die mooie herinneringen en zoveel mappen die hierdoor de mist in gaan.
Ik vrees er ook voor, en daarom wacht ik zolang mogelijk om mijn pc te resetten.
Ik hoop echt op een oplossing!
Groetjes
Frieda
 
Er zijn nog 2 kansen als je een partitie vrij hebt op je schijf.
Herinstalleer windows dan opnieuw op die partitie waarvan je zeker weet dat je foto's daar niet stonden.
Of, maar dat is voor hier een topic te starten, je kan een linux installeren op een usb-stick, zo word je eigen data ook niet langer overschreven.
Misschien is de data niet teveel beschadigd, hangt er van af op welke plaats ze staat op je schijf.
 
Je kan geluk hebben en de foto's nog vinden op je usb schijf als je deze scant vanaf een andere pc.
De scanprogramma's mogen dan niet blokkeren als wat ik denk juist is over die systeemmappen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan