Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,
Ik heb nog niet kunnen reageren omdat mijn pc heel lang weg gegaan is bij een pc winkel, om alles terug te kunnen halen, maar helaas, nog steeds niets. Ik heb alles wat jullie allemaal voorgesteld hebben geprobeerd maar nog steeds zonder resultaat! Ik wacht nog steeds op nieuwe oplossingen om die uit te proberen. Sorry voor dit laattijdig antwoord. Groetjes Lapecosa
 
Hallo,
Goede avond iedereen!! Ik zit in de knoei met mijn pc en mijn externe harddisk! Heb onlangs het volgende gedaan:

Tnx voor je reactie! Dat is het juist de my documents zijn overschreven door my favorietes en mijn contactpersonen, die ik ook geprobeerd heb te backuppen met synback. Deze backuppen zijn mislukt, en wilde alles terug op mijn harde schijf c: plaatsen. dus heb ik wel de mappen van my documents nog staan maar die zijn leeg. Als ik Google Desktop laat lopen en ik vraag foto's van 2004 enz dan zie ik ze staan! ook de synback zie ik tevoorschijnkomen, maar kan gewoon niets openen! Dus weet ik wel dat alles nog op de c: staat. Met recovery programma's te laten lopen, blokkeren ze gewoon middenin mijn PC, die loopt gewoon vast!
Tnx voor je aandacht
Frieda

alles staat op de c:
en heb slechts 1 partitie actief

Ik kan nog steeds niet goed volgen
Wat is er precies aan de hand.
Je had het eerst over je computer En je usb-schijfje waarop je data stond.
Maar nu zeg je dat je slechts 1 partitie hebt.
Dat klopt niet, de usb schijf is een andere partitie met een letter die niet gelijk is aan C.
Er staat op je c-schijf enkel een mislukte backup, daar kun je dus niets uithalen.
Ook in de winkel niet.
Je moet zoeken waar de goede data stond, die staat er nog steeds.
En dat is niet in station C.
Wel op je externe schijf.
Of stonden je foto's niet op de externe schijf?
 
Hallo,
Tnx voor 't antwoord. Ik weet dat 't een enorm ingewikkeld geval is en zeker om via deze weg het goed uit te leggen.
Oorspronkelijk stonden de foto's op mijn externe harde schijf. Ook enkele op mijn C schijf van mijn pc samen met een voorafgaande backup die ik enkele maanden vooraf gedaan had.
De laatste backup had ik gemaakt van de c: schijf naar mijn externe harde schijf.
Toe er iets verkeerd gelopen was met de laatste backup, heb ik alles terug willen plaatse op de C: schijf. en daar is het verkeerd gelopen. Er is helemaal niets meer terug te vinden op mijn externe harde schijf en ook niet onmiddellijk te openen op mijn C: schijf.
Alle programma's die ik via deze site gekregen heb, hem ik uitgeprobeerd.zonder resultaat. Ook in de pc winkel, vinden ze heel veel foto's terug maar over op de gekste plaatsen op mijn C: schijf, maar ik kan ze niet openen.
Misschien is 't nu wel even duidelijk voor u. Bedankt en tot zo Groetjes
 
Hallo,

Oorspronkelijk stonden de foto's op mijn externe harde schijf. Ook enkele op mijn C schijf van mijn pc samen met een voorafgaande backup die ik enkele maanden vooraf gedaan had.
De laatste backup had ik gemaakt van de c: schijf naar mijn externe harde schijf.


Duidelijker nu het verhaal in een post gegoten is.
Maar ik kan je niet meer hoop geven dan vorige x tot mijn spijt.
Een backup mag je nooit naar een schijf (of partitie) zetten waarop data staat die nog belangrijk is.
Google desktop kan nog een thumbnail geven van de foto's, maar openen gaat niet?
Dan zullen de foto's overschreven zijn door de backup naar de externe schijf.
Bij het terugplaatsen op de c-schijf is daar ook een deel van de data overschreven waardoor deze niet meer te recupereren is.

Als je een backup maakt, doe dat dan van de c-schijf, en trek de usb-kabel van de externe schijf uit.
Zo blijft die data veilig bewaard.
Nadien copieer je de gemaakte backup naar de externe schijf.
Je zal denk ik enkel nog kans maken als je naar een professioneel recoverycenter gaat.
 
Dank u wel voor uw bereidwilligheid! Kent u zo'n firma? Is dat kostelijk? Moet mijn harde schijf dan uit mijn laptop gehaald worden. Ik heb nog een andere laptop van het zelfde merk, kan ik zo maar de harde schijf erin plaatsen in afwachting van recuperatie? Er is wel een probleem de laptop is nog onder garantie, kan ik dan nog verder van de garantie profiteren moest er op later tijdstip een herstelling moeten gedaan worden?
Groetjes Lapecosa
 
Je kan de harde schijf verhuizen naar een andere laptop zover ik weet.
Je moet dan wel windows herinstalleren met de cd van de laptop waarin je de schijf plaatst.
Garantie gaat vervallen want je moet de schijf er uithalen en binnen doen naar zo een centrum.
Ik heb er eentje geplaatst in mijn vorige post.
Maar ook daar kunnen ze niet garanderen de overschreven data terug te kunnen halen.

PS je hebt pm
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan