WaWa Medewerker Forumleiding 28 jan 2014 #1 Beste Android-kenner, Met mijn Galaxy S4 kan ik geen nieuwe contacten aanmaken. Ik krijg altijd de melding 'Contacten is gestopt'. Google maakt me niets wijzer. Wie weet raad? Mvg | Walter
Beste Android-kenner, Met mijn Galaxy S4 kan ik geen nieuwe contacten aanmaken. Ik krijg altijd de melding 'Contacten is gestopt'. Google maakt me niets wijzer. Wie weet raad? Mvg | Walter
Quit Steunend lid Vip Lid 28 jan 2014 #2 Helpt dit, is voor een ander type maar wie weet ? "Contacten is gestopt" | Samsung Galaxy S II | Androidworld Of misschien dit: Nothing found for Android-4-3-voor-unbranded-samsung-galaxy-s4-arriveert #comment-4238
Helpt dit, is voor een ander type maar wie weet ? "Contacten is gestopt" | Samsung Galaxy S II | Androidworld Of misschien dit: Nothing found for Android-4-3-voor-unbranded-samsung-galaxy-s4-arriveert #comment-4238
WaWa Medewerker Forumleiding 28 jan 2014 #3 Ja L., De tweede link was van een slim ventje. Want: het heeft de truc gedaan. .! Merci P (oei) L. Walter
Ja L., De tweede link was van een slim ventje. Want: het heeft de truc gedaan. .! Merci P (oei) L. Walter