Dark mode in Chrome.

Status
Niet open voor verdere reacties.

cve

Medewerker
Forumleiding
In Android 10 heb je een geheel algemene Dark mode,
Het is dus hip om alles in het zwart te hebben met witte tekst.
Google Chrome blijft dus niet achter.
Wens je dit ook uit te voeren kan je dit doen in je Chrome browser.
Klik op deze link force dark mode in Google Chrome
Dan krijg je een pagina en ga je in de eerste lijn van "default" naar " enabled".
Dan krijg je een popup om je browser herop te starten om te activeren en je bent klaar.
Dan komen al jou website pagina's in donkere kleuren op je scherm.
Vind je het niet leuk dan kan je het ook terug uitschakelen met terug op "default" te zetten met terug op dezelfde link te klikken.
Je zal dan ook terug je browser terug moeten heropstarten.
 
Heb ook even zulke dark mode gebruikt. Was veel aangenamer om naar te kijken mijn mening. Enige zware nadeel, en de reden waarom ik ermee gestopt ben... het vreet geheugen. Aangezien ik over het algemeen veel tabs open staan heb op men browser, en dat in combinatie met zulke dark mode extension. Werd helaas totaal onwerkbaar. Browser werd supertraag en blokkeerde uiteindelijk. Zonde, want het concept op zich vond ik wel aangenaam.
 
DDragon, die dark mode is nog maar net uit eigenlijk. Ik denk dat ze deze extentions nu toch wel lichter gemaakt hebben. Ik heb hem ook in gebruik en je weet dat ik een super licht systeempje heb. Ik heb nog van geen vertragingen gemerkt moet ik eerlijk gezegd. Mijn Smartphone draait ondertussen ook op Android 10, dus die is ook op Dark mode . Inderdaad veel rustiger.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan