Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik hoorde vanavond op het Hollandse nieuws dat jullie een wereldrecord gevestigd hebben.
Ik was aan het werk en heb het niet voor de volle 100% kunnen volgen, maar jullie zijn het land dat het langst zonder regering zit ofzoiets.

Zonder regering... dat is relatief hoor, er zijn nog 6 (zes) andere regeringen hier in België. (lachen)(lachen)

En nu de federale regering deels buitenspel staat kan ze geen buitensporige uitgaven doen, zoals ze al jaren gewoon was.
Het begrotingstekort slinkt met de dag...:applaus::applaus::applaus::applaus:
 
Zonder regering... dat is relatief hoor, er zijn nog 6 (zes) andere regeringen hier in België. (lachen)(lachen)

En nu de federale regering deels buitenspel staat kan ze geen buitensporige uitgaven doen, zoals ze al jaren gewoon was.
Het begrotingstekort slinkt met de dag...:applaus::applaus::applaus::applaus:

Ja sorry, ik volg politiek niet zo. Ook hier in Holland niet. Toevallig ving ik vanavond iets op over jullie regering die er wel / niet is en ze hadden het hier over een wereldrecord.

Omdat ik er geen verstand van heb weet ik nu niet of ik jullie met dit record moet feliciteren of condoleren.

Als ik zoiets heel nuchter bekijk lijkt mij zoiets niet goed voor een land.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik hoorde vanavond op het Hollandse nieuws dat jullie een wereldrecord gevestigd hebben.
Ik was aan het werk en heb het niet voor de volle 100% kunnen volgen, maar jullie zijn het land dat het langst zonder regering zit ofzoiets.

Ik vraag me af of je daar trots op kan zijn.
Kom gewoon bij ons en laat die walen naar Frankrijk gaan en hef Belgie op, dan hebben wij ook eindelijk lekker bier hier.

@pluis ik wil niet lastig zijn maar ons BIER is lekker! het Hollandse is ... (zacht uitgedrukt) van minder kwaliteit (pis).(op)
 
Laatst bewerkt:
eerlijk gezegd ik lust ook 'n goeie picon met rooie wijn en als het heet is water ................................................................................ tja water met RICARD! Proost! laat het smaken.
 
@pluis ik wil niet lastig zijn maar ons BIER is lekker! het Hollandse is ... (zacht uitgedrukt) van minder kwaliteit (pis).(op)

Dat zeg ik toch ook, dan hebben wij ook eindelijk lekker bier.

Kom gewoon bij ons en laat die walen naar Frankrijk gaan en hef Belgie op, dan hebben wij ook eindelijk lekker bier hier.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan