Varia Disney plus

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

wil voor de kleinzoon een smart Tv kopen waar hij disney plus kan op ontvangen ...dus de app plaatsen denk ik dan ?? en dan via het abonnement >Disney plus bij telenet.

zijn alle android tv's hiervoor geschikt ? ik kom bv op de Toshiba 43LL3C63 DA , kan hier niets over vinden en ook de handleiding niet ....zit op een 310 euro.
ik dacht aan een MEDION LIFE P14312......maar hier zou het niet bij kunnen ,je zou enkel de apps kunnen gebruiken die er in de fabriek zijn opgezet .

zo'n 300 is nog te doen ...maar veel duurder niet .

ik kreeg van Medion onderstaande mail >>>
Geachte heer

Deze TV is een Smart TV. Hierop kunnen helaas geen losse apps gedownload worden wel kan de TV op internet en beschikt ook over een ingebouwde internet browser.
Helaas ondersteund deze echter geen cookies of losse downloads omdat de TV hiervoor niet beschikt over opslag om dit op te kunnen slaan.
Mocht u een App willen gebruiken die niet op de TV staat kunnen wij u enkel adviseren om via de TV ontvanger van uw provider (indien van toepassing) of inderdaad een chromecast.
Eventueel kunt u ook een notebook/desktop PC aansluiten op de TV om vanuit daar de gewenste apps of films te openen.

Deze TV heeft inderdaad een Full HD scherm en kan zowel draadloos als met een netwerkkabel aangesloten worden.
Deze TV beschikt inderdaad over Bluetooth om een hoofdtelefoon met Bluetooth functie op aan te kunnen sluiten.

Wij geven op producten die verkocht worden op onze website www.medion.com 3 jaar garantie.

We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u aangaande dit onderwerp nog verdere vragen hebben, dan verzoeken we u in uw antwoord de tot nu toe gevoerde correspondentie bij te voegen.

als ik dit lees denk ik ...het moet een Android TV zijn of een Tv waar een chrome cast inzit en dan moet hij nog de mogelijkheid hebben om een app in het geheugen toe te voegen ??

raak daar maar eens uit wijs !!

grt,

françois
 
Een chromecast receiver is een dongle die je inplugt in een TV, hoeft niet ingebouwd te zijn. Maar dan moet je Disney draaien op een PC en het beeld naar je TV streamen. Ik ken Disney onvoldoende om te weten of dat kan.
 
Dag Philip ,

momenteel kijkt hij disney plus op de PC ,inloggen via abonnemant van telenet en dan via een HDMI kabel van de PC naar de HDMI ingang op de TV .Maar nu wil ik heb een grotere tv geven ,zodat hij Disney plus kan zien onmiddellijk op de TV .
Zelf heb ik een Samsung 39" smart TV , hij zal nu ongeveer 3 jaar oud zijn ...dus geen oud beestje en daar lukt het niet mee ...ik kan wel draadloos en bedraad op internet ,dan een aantal apps zoals youtube ,netflix,Amazon etc . ..maar geen Disney plus en ik kan het er ook niet opzetten .....vreemde boel allemaal hoor.

grt,

françois
 
Maar nu wil ik heb een grotere tv geven ,zodat hij Disney plus kan zien onmiddellijk op de TV .
Dat impliceert een Smart TV, met eigen app store, waarop je wél die app kan installeren.
Zal dus beetje meer geld kosten. Best raad vragen in een winkel en opteren voor een A-merk, dus een winkel met wat deftige uitleg én support ...
 
ik kan wel draadloos en bedraad op internet ,dan een aantal apps zoals youtube ,netflix,Amazon etc . ..maar geen Disney plus en ik kan het er ook niet opzetten .....vreemde boel allemaal hoor.
Wat de app store op een TV aanbiedt verschilt van merk tot merk én van datum van aanschaf ...
Op het ogenblik dat je die Samsung kocht bestond de app waarschijnlijk nog niet en hij zit dus niet in de store.

Ik heb geen idee of een update van de App Store op je TV kan uitgevoerd worden : best eens opzoeken of navragen bij een Samsung dealer.

Ik lees wel dat een Samsung TV je standaard zijn eigen Samsung app voorschotelt, maar je moet in de Apps ook een link naar de ganse Google Play app store terugvinden. Daarin moet je ongeveer alle bestaande apps kunnen vinden en installeren op je Android Smart TV, als die in staat is apps te installeren (dus niet op die Medion blijkbaar).
 
ik heb Disney plus maar mijn tv is plasma tv en hiervoor heb ik een Google Chromecast gekocht https://toestellen.telenet.be/google-chromecast-3-tn-2061994.html
via een smartphone tablet of pc kan je dan draadloos verbinding magen via wifi met de Google Chromecast dat is ingeplugd is op mijn tv en zo heb ik een klein beetje ook een smart tv voor maar 35€ hier vind je alle apps die je kan verbinden met Google Chromecast https://store.google.com/be/product/chromecast_apps?hl=nl

IMG_0059.PNG
 
@Patje001 De terecht 'trotse' bezitter van een plasma TV !!! Wordt zeldzaam.
Wel je electriciteitsrekening in de gaten houden ... hoop dat je niet té veel die set opstaan hebt, want plasma's zuipen gewoon stroom !
 
ik heb ook ,boven nog een Plasma staan van Panasonic ,heel mooi beeld ...maar sinds telenet grote kuis heeft gedaan op het kabel net ...niets meer analoog ,dus enkel nog te gebruiken via digicorder .Heel Mooi beeld deze Panasonic ..denk dat destijds Pioneer de koploper was ,maar nog duurder dan Panasonic.
 
mijn Plasma tv is ook een Panasonic viera ik ben hier zeer te vreden heb deze al 10 jaar en hij werk nog steeds zogoed zo als ik hem gekocht heb en dat die veel stroom gebruiken daar heb ik nog niet van gemerkt
 
Het grootste voordeel van een plasma scherm is de zwartweergave. Zwart = zwart. In tegenstelling tot andere technologieën. Stroomverbruik is idd wel een pijn/aandachtspunt.
 
Het grootste voordeel van een plasma scherm is de zwartweergave. Zwart = zwart. In tegenstelling tot andere technologieën. Stroomverbruik is idd wel een pijn/aandachtspunt.
+/-10 jaar geleden wou ik een grote plate tv en dat was nog voor een smart tv en zo lang deze werkt zal ik deze houden of deze veel stroom gebruit of niet ik merkt het niet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan