Software pCloud Premium Plus 2 TB leren gebruiken.

display19

Steunend lid
Vip Lid
Het topic Wat is het beste alternatief voor Windows OnDrive heeft me naar pCloud Premium Plus 2 TB geleid nadat ook elders met veel lof over deze Cloud dienst werd gesproken.

Ziehier het openingsvenster:

1772053282251.png

Via Hulp / Bezoek Helpcentrum kom je bij het Nederlandstalige Drive Helpcentrum.
Deze is opgebouwd volgens het vraag en antwoord principe. Het gaat hier dus helaas niet om een handleiding. Een volledige handleiding (NL-talig) heb ik nog nergens kunnen vinden.
Daardoor mis ik duidelijke uitleg bij de verschillende functies. Zie menu - linker kolom.
Zo kun je via Uploads bestanden en mappen in de Cloud plaatsen. Helaas is me niet duidelijk of deze dan als back-up worden gezien of dat die aan de Sync functie worden gekoppeld.

Om verwarring te voorkomen hou ik het bij deze vraag totdat hier een voor iedereen, en niet in het minst mezelf ;), duidelijk antwoord op is gegeven. Specifiek voor de functies Backup, Sync en Foto's zal ik mijn eventuele vragen daarna stellen.

Ik hoop dat we hier tot een voor alle leden en lezers leerzaam topic kunnen komen. Ik kan niet constant online zijn en dus niet altijd meteen op ieder antwoord reageren, waarvoor mijn verontschuldiging.

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan