Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo ben nu ten einde raad windows 10 geupdate alles loopt goed echter mn windows live mail wil niet opstarten zie alleen opstart logo, tevens doet hij dat met windows up date en bv windows live essential installeren en fix it.
wie kan mij de gouden tip geven of oplossen heb dus al meerderee dingen geprobeerd. beveiliging uit e.d.

heeellpp

grtz edwin
 
indien mogelijk plaats je eerst een de exacte foutmelding ....
desnoods type je deze over of je plaats een grotere afbeelding want het is me niet duidelijk welk geheugen hier bedoeld word !
men kan enerzijds ook ook de beschikbare ruimte bedoelen !
 
het plaatje heeft geen toepassing meer daar ik op aanraden wlm 2011 verwijderd heb. om essential 2012 te installeren echter als ik dat doe bv zoals nu photo gallery dan installeert hij tot 66%.
probeer ik bv alleen wlm dan loopt de installer tot 64% met detail installing mail.

dus de installer van essential daar gaat het al; mis
 
dan denk ik eerder dat je best eens terug gaat naar je vorig besturingssysteem en dit via de optie die aanwezig is in de Windows 10
eenmaal je terug ben gegaan dan ga je eerst zorgen dat deze up2date is en vervolgens ga je dat besturingssysteem controleren op fouten en dit met een sfc /scannow
zijn er geen fouten aanwezig dan start je de upgrade terug op via het media creation tool
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan