Status
Niet open voor verdere reacties.
Doro 8031

Inleiding
Op het Mobile world congres in Barcelona is de Doro 8031 ook gepresenteerd geweest. Dit is een senioren smartphone met grote knoppen en een alarm knop aan de achterkant, maar voorts is dit eigenlijk een doodnormale smartphone waar dat het Zweedse merk een gebruiksvriendelijke skin over de Android 5.1 heeft gegoten. Het moet niet altijd een optische skin zijn die enkel mooi oogt, maar deze keer is het dus eentje die de gebruiker echt helpt met werkwoorden en geen picto’s. Deze smartphone zou in Nederland zo een 189€ moeten gaan kosten.

Scherm
LCD TFT scherm 4,5” met een resolutie van 854x480 pixels wat een 217 PPI is en het is dus een FWVGA scherm is.

Camera’s
Er steken zoals het de standaard is ook 2 camera’s in, aan de achterkant steekt een goede 5 MP camera met flits en autofocus en aan de voorkant steekt ook een camera, maar daarover kan ik helaas niets van informatie van vinden.

Chipset
Deze Senioren telefoon word aangedreven door een Qualcomm Snapdragon 210 quad core geklokt op 1.1 Ghz en krijgt 8GB intern geheugen dat uitbreidbaar is door middel van een micro SD kaartje, hoeveel RAM geheugen deze Doro 8031 heeft, vind ik ook nergens terug.

Batterij
Deze smartphone word gevoed door een 2100 mAh batterij, of ze verwijderbaar is of niet kon ik helaas niet uitmaken en welk soort batterij het betreft kon ik ook helaas nergens terug vinden.

Specificaties
Er zijn geen specificaties te vinden tot op heden, maar ik vermeld er hier dus wel de bron bij van waar ik alles heb gehaald. http://www.gsmhelpdesk.nl/nieuws/12...etaalbare-4g-smartphone-voor-moderne-senioren + nog enkele andere sites waar ik nog extra info kon vinden wat hier niet in deze mooie review vermeld staat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan