Audio Streaming Download knop op Spotify zonder Premium

Merel

Steunend lid
Vip Lid
Deze topic dateert van bijna 1 jaar geleden. Het zou me verbazen als Spotify intussen nog geen parade heeft gevonden om het downloaden te verhinderen. Meestal beluister ik muziek via gratis Spotify. Het echter niet toegelaten om nummers te downloaden .

Er zijn tientallen websites waar men mp3 muziek gratis kan downloaden. Welke zijn de beste naar uw ervaring?

Nota: ik vermoed dat met de betalende versie het evenmin toegelaten muziek te downloaden

Bedankt

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb als test eens geprobeerd om van Spotify te downloaden met een apart account.
Na drie downloads kreeg ik de melding dat mijn account geblokkeerd was omwille van illegale downloads.
Ze doen dat dus wel degelijk.
Een download is makkelijk te traceren. De tijd die je nodig hebt om te downloaden is aanmerkelijk korter dan om te beluisteren.
Bij een download wordt namelijk ook de hele song (heel snel) doorlopen om de stream volledig te kunnen binnenhalen.

Ik heb eens grondig rondgekeken op het Internet : er is idd. geen werkende oplossing voor downloaden zonder premium meer, althans niet eentje dat Spotify niet blokkeert wegens illegale download.
Een download is immers veel sneller dan het beluisteren en zo detecteert Spotify dat ...

euh... ik denk dat dit alle verschil maakt !
Premium is downloadmogelijkheid voorzien en dus werkbaar.

Family is altijd premium !

Spotify Premium bevat downloaden als kernfunctie.

Verwachtingsmanagement met zakelijk jargon:
  • Premium = offline content caching toegestaan.
  • Je kunt tracks, albums, playlists en podcasts downloaden naar je device.
  • Gedownloade content blijft bruikbaar zolang je periodiek (ongeveer elke 30 dagen) online gaat zodat Spotify licenties kan valideren.
Traditionele eenvoud: geen advertenties, volledige offline-modus. Geen keuze-menu meer; het zit er gewoon in.

Ik heb premium kost iets van in de 20 euro, maar je kan 6 mensen lid maken dus neem €24 : 6 is 4€ per maand vind ik niet veel, maar dan heb je je nummers op je telefoon en pc, maar echt downloaden met een programma zoals ik dat kan en ze bv branden dat gaat wei, maar ik lees dat ze het dus zien en je blokkeren.
Dus beter niet doen, het zal bij alle streaming diensten wel opgemerkt worden zeker.

je kan nu voor 3 maand gratis
Probeer Premium 3 maanden voor€ 0

in belgie is het Daarna € 11,99 per maand en in Nederland € 12,99 per maand
als je Spotify Premium kan de muzien dowloaden voor onderweg als je geen internet hebt in de app maar dat blijf in de app die muziek
maar stop je uw abonnement dan ben je die download kwijt
zo iets is het

De toedracht is als volgt : Spotify gebruikt Digital Rights Management op zijn downloads.
Dat is dezelfde technologie als op de meeste e-books.

Zo'n DRM plaats een 'tijdelijke' toegang in een bestand. Naar verluidt bij Spotify voor 30 dagen.
Na afloop ben je het bestand niet kwijt, maar je kan het niet meer opstarten of gebruiken.

Elke keer je aanlogt bij Spotify vernieuwt de app/webplayer je DRM stempels op de bestanden die zich bevinden in de map die je in de app als downloadmap hebt gemerkt en kan je terug 30 dagen verder.
Doe je dat niet of niet meer dan stoppen je mogelijkheden tot gebruik 30 dagen na de meest recente aanlog-aktie.

Terug
Bovenaan