Download sites. Movies and Series

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste,

Mogelijk hoort het hier nergens.Toch waag ik het erop.Ik zoek sites waar men films en series kan downloaden zoals film-paleis.Echter ik zoek al jaren alle seizoenen van Lili en Marleen.Die blijken nergens te vinden.Kan iemand mij helpen met dit?
 
wat jij wilt is mogelijk via vtm.go doch elke aflevering heeft een houdsbaarheid datum en aangezien dit oudere series zijn heeft men deze datum per aflevering vast gelegd op 24uur
https://vtm.be/vtmgo/lili-en-marleen~p5311df7c-60e5-459d-b768-acdf269a7196 ook dien je dit dan via de Firefox of de chrome of eender andere browser op te nemen maar dien je de edge niet te gebruiken ...aangezien je rechtstreeks dient op te nemen terwijl je de aflevering bekijkt dient het stil te zijn omdat je het geluid via de microfoon opneemt ..kwaliteit verlies heb je dan ook in de audio indien je microfoon niet voldoende is ..
een fragmentje als voorbeeld opgenomen via de opname functie van de Ashampoo snap 10 ( het geluid werd dus via een microfoon opgenomen )
*de microfoon is er eentje van de action en koste destijds iets van een 2.25€ is er dus niet eentje van de beste ...

**er zijn auteursrechten op deze afleveringen daarom da ik maar een fragmentje laat zien van amper 2minuutjes .. en daarom dat je deze nooit zult vinden op film-paleis of andere vergelijkbare site's .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan