Status
Niet open voor verdere reacties.
Dag iedereen

ik heb maar 9,20 downlod speed en normaal moet ik 28 hebben, ik heb al alles uitgetest
op mijn zoon zijn pc is alles oke op mijn laptop ook maar juist op mijn pc niet
nieuwe kabel ook mijn router ook al af gekopeld maar bij mij lukt het niet

alle tips zijn welkom
Bedankt
 
je kunt of beter gezegt je mag géén backup van een xp gebruiken om deze dan op een win7 te zetten ..
indien het de bedoeling is om foto's documenten , muziek te behouden dan had je voor alleer je de win7 installeerde deze eerts van je xp naar een externe schijf of usb stick moeten kopieren ....
en nadat je dan de win7 installatie gedaan is had je deze naar je win7 kunnen kopieren

doordat je nu een win7 heb geinstalleerd ...maar deze win7 voorzien heb van een backup van jouw xp loopt jouw win7 niet meer zoals hij moet !!! DIT KAN DUS NOOIT...
de win7 mag je niet voorzien met een backup van een xp.... gebruik een herstel punt om deze backup te verwijderen en leg je erbij neer dat je met een nieuwe OS te maken heb ....

je had eerst hier info moeten vrage hoe je best de foto's ,documenten enz...had kunnen overzetten ...
dit kan je nu dus alleen nog indien je terug xp installeerd en dan de backup van je eerder genomen xp terug zet...op de verse xp
besef wel dat je alleen foto's muziek , documenten kunt overzetten ...dit kan dus niet met de geinstalleerde software op je xp ;om deze mee te nemen naar de win7
waarom kan dit niet .....omdat er telkens als er een programma geinstalleerd word ,er ook een register sleutel word aangemaakt ...daarom moet je elk programma dat je ook op de win7 wil gebruiken opnieuw installeren op de win7
 
Laatst bewerkt:
je snap het dus niet ...
ook al heb je de backup op een andere schijf gezet de win7 kan er niet mee overweg...en daarbij hoe kun je een backup van xp terug zetten zonder een OS op die andere schijf !!!
betreft het hier een 2de interne schijf of een externe schijf
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan