Downloads branden op cd/dvd schijfje via nero

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb via U torrent een aantal SACD's en DTS cd's gedownload om op mijn 5.1 installatie te kunnen afspelen.
Als ik deze wil branden met Nero burning rom lukt dat niet en krijg ik de melding "onverwachte bestandsindeling".
Ik heb 2 linkercomputerhanden dus geen kenner maar wat doe ik verkeerd ?

Groetjes,
Ton Werts
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik geloof dat cd's downloaden via torrents illegaal is hoor in België.

Hallo, ik heb de laatste 30 jaar meer dan 3000 cd's (gekocht !!!) en koop er nog wekelijks dus kom bij mij niet aan over illegaal downloaden (wat in Nederland WEL mag) .
Het gaat om 5.1 DTS cd's die ik allemaal al jaren in diverse uitvoeringen in mijn collectie heb terwijl de 5.1/DTS versies niet eens te koop zijn in de winkel, anders had ik ze allang gekocht.....
Dus graag alleen een oplossing voor mijn vraag.....
 
Daarin heb je gelijk swake. Er is echter een verschil tussen de wetgeving in Nederland en België. In Nederland mag je het niet verspreiden, maar wel downloaden. In België mag ook dit laatste niet. Omdat dit een Belgisch forum is, moet dan ook de Belgische wetgeving gevolgd worden.
 
Interessant gegeven dit topic.

Is het daadwerkelijk zo dat het downloaden via µtorrent in Nederland legaal is, rekening houdende met het feit dat The Pirate Bay geblokkeerd is ?
 
Interessant gegeven dit topic.

Is het daadwerkelijk zo dat het downloaden via µtorrent in Nederland legaal is, rekening houdende met het feit dat The Pirate Bay geblokkeerd is ?

Volgens mij is torrent een manier om te downloaden en kan niet verboden worden.
Wel hangt het er van af wat je download, als hier rechten of copyright aan verbonden zijn, mag dit niet.

Dit is volgens mij de regel die gehanteerd wordt in Nederland. 100% zeker ben ik hier niet van. De wetgeving veranderd nogal eens.
 
om met nero SADC'S te kunnen branden dien je de optie " Super audio CD " te selecteren ...
start nero op " selecteer de categorie" CD .
selecteer "SACD" en klik op nieuw...
vervolgens kunt u nu de hoge kwaliteits audio bestanden inladen om deze dan te branden...
je brand deze op dezelfde wijze als een gewone audio cd alleen dus met het verschil dat je een hoge kwaliteit wenst te bekomen .
 
Wanneer je download via torrents ga je ook uploaden en dat is wel degelijk verboden hoor, net zoals het aanbieden van links en verwijzingen naar bestanden op Usenet.

Indien u een P2P programma geïnstalleerd heeft, biedt u de bestanden die u heeft gedownload vrijwel altijd automatisch weer aan. Dat is een illegale handeling. Ook het aanbieden van links of verwijzingen naar ongeautoriseerde bestanden die elders staan opgeslagen, bijvoorbeeld op Usenet of een cyberlocker (ook wel file hoster genoemd), is illegaal.

Doneer je meer dan 20 euro dan kan je gebruik maken van usenet accounts om van usenet te downloaden.

Via nagenoeg alle mogelijke technische protocollen op het Internet en Usenet worden bestanden met muziek, films en software illegaal verspreid. Door de toegenomen bandbreedte zijn steeds meer consumenten in staat gebruik te maken van dit illegale aanbod. Het zijn daarbij de gebruikers zelf die inbreuk maken door bestanden zonder toestemming te uploaden of te downloaden. Zij worden daarbij geholpen door websites en –diensten die structureel toegang faciliteren tot illegaal aangeboden bestanden. Ook wanneer zulke sites of diensten zelf geen directe inbreuk maken, gedragen zij zich toch onrechtmatig.
 
Lleyn jij bent nogal een zaag op alles weet je iets, hou eens je hand boven je hooft en kijk in de spiegel en dan mag je eens kijken wie er voor je staat.
 
Laatst bewerkt:
Tuts,

ik haal hier enkel exacte feiten aan, zonder meer. Spijtig dat dat jouw eerbiedwaardige scrotum irriteert maar het lijkt me wel eens leuk om dit te bespreken, of kan dat niet ?

By the way: "hooft" schrijf je met een "d" achteraan, het is dus "hoofd".
 
Lleyn wil hier geloof ik enkel duidelijk maken wat er volgens de wet mag, en wat niet. Als forum zou ik daar toch rekening mee houden om zelf niet in de problemen te raken. Haar dan nog wat beledigen, vind ik zeer ongepast. Zeker dan nog van de forumbeheerder... :shame:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan