Downloads branden op cd/dvd schijfje via nero

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb via U torrent een aantal SACD's en DTS cd's gedownload om op mijn 5.1 installatie te kunnen afspelen.
Als ik deze wil branden met Nero burning rom lukt dat niet en krijg ik de melding "onverwachte bestandsindeling".
Ik heb 2 linkercomputerhanden dus geen kenner maar wat doe ik verkeerd ?

Groetjes,
Ton Werts
 
Laatst bewerkt door een moderator:
mensen toch,
ik ben al sinds 2006 lid op dit forum.
ik ben er nog steeds heel tevreden over maar is het nu echt nodig om steeds maar rare berichten naar elkaar te sturen?
dat ben ik hier nooit gewoon geweest.
ik ben hier heel dikwijls geholpen ,altijd op een correkte manier en iedereen is even vriendelijk en behulpzaam.
indien er iemand denkt dat hij of zij het beter weet ,vermeld het dan een keer en laat de persoon in kwestie zelf beslissen wie zijn raad hij of zij opvolgd.
of men nu hooft met een t schrijft of met een d,dat heeft niks met pc te maken en de mensen zullen het wel snappen zeker.
ik in ieder geval ben blij met deze site en hoop dat jullie er nog lang mee doorgaan.
diegene die niet tevreden zijn kunnen toch zonder problemen een andere site zoeken er zijn wel ergere dingen in het leven hoor
 
mensen toch,
ik ben al sinds 2006 lid op dit forum.
ik ben er nog steeds heel tevreden over maar is het nu echt nodig om steeds maar rare berichten naar elkaar te sturen?
dat ben ik hier nooit gewoon geweest.
ik ben hier heel dikwijls geholpen ,altijd op een correkte manier en iedereen is even vriendelijk en behulpzaam.
indien er iemand denkt dat hij of zij het beter weet ,vermeld het dan een keer en laat de persoon in kwestie zelf beslissen wie zijn raad hij of zij opvolgd.
of men nu hooft met een t schrijft of met een d,dat heeft niks met pc te maken en de mensen zullen het wel snappen zeker.
ik in ieder geval ben blij met deze site en hoop dat jullie er nog lang mee doorgaan.
diegene die niet tevreden zijn kunnen toch zonder problemen een andere site zoeken er zijn wel ergere dingen in het leven hoor

Troostje mamsie er zijn altijd van die mensen dat beter willen weten, ga hier slotje op doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan