Downloads branden op cd/dvd schijfje via nero

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb via U torrent een aantal SACD's en DTS cd's gedownload om op mijn 5.1 installatie te kunnen afspelen.
Als ik deze wil branden met Nero burning rom lukt dat niet en krijg ik de melding "onverwachte bestandsindeling".
Ik heb 2 linkercomputerhanden dus geen kenner maar wat doe ik verkeerd ?

Groetjes,
Ton Werts
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zoals Tuts al zei; kijk eens in de spiegel. Anthony Kumpen,... wat een gedrag is dat om iemand anders indentiteit aan te nemen? Een nickname is normaal, maar zoiets...? Wat moeten we daarvan denken? Welk nut? Welk doel?
Kijk e, een gezonde bijdrage is meer dan welkom. Maar het valt wel op dat er onder de gordel gestampt wordt. En ontken dat nu niet e. We zijn niet blind. Ik probeer neutraal te blijven en durf zelfs soms ook correct uit de hoek komen.
Ik bemerk kennis in jullie, maar gebruik dat op gezonde manier en jullie zijn meer dan welkom hier.
 
DDragon, Ik wil enkel refereren naar de Belgische wetgeving als tip voor pctuts om bij hulp van illegale zaken zelf niet in de problemen te komen. Ik zie dan ook niet in wat jouw persoonlijke aanval naar mij toe hier komt te kijken??!! Van onder de gordel trappen gesproken! Tenzij het in de forumregels anders staat vermeldt, mag ik mijn nickname toch nog altijd zelf kiezen? Ook al is deze van een bekend persoon. (er zijn er wel meer die de naam van een acteur, sporter enz. aannemen hoor) Maar als je dit toch zo verschrikkelijk aanstootgevend vind, wil ik deze gerust in iets anders veranderen. Laat me maar weten hoe ik dit kan doen. PS: als ik nu door jouw mijn mening te geven ook een ban krijg, dan is dat maar zo. In ieder geval zou dat meer zeggen over jou dan over mij. Verder zal ik me zowiezo onthouden van verdere reacties in deze topic. Ik heb mijn waarschuwing gegeven en heb er een duidelijk antwoord voor teruggekregen.
 
Wanneer je download via torrents ga je ook uploaden en dat is wel degelijk verboden hoor, net zoals het aanbieden van links en verwijzingen naar bestanden op Usenet.

Dat hoeft niet waar te zijn, het is maar net of daar rechten op bestaan.

Mijn zelfgemaakte vakantiefilm mag door iedereen gedownload en geupload worden.
 
Wanneer je download via torrents ga je ook uploaden en dat is wel degelijk verboden hoor, net zoals het aanbieden van links en verwijzingen naar bestanden op Usenet.

Dat hoeft niet waar te zijn, het is maar net of daar rechten op bestaan.

Mijn zelfgemaakte vakantiefilm mag door iedereen gedownload en geupload worden. Ook als ik torrent zou willen gebruiken.
 
DDragon, Ik wil enkel refereren naar de Belgische wetgeving als tip voor pctuts om bij hulp van illegale zaken zelf niet in de problemen te komen.

Lees dan eerst de wetgeving hierover alvorens hier zo hoog van de toren te blazen.

PS: deze staat in de link op #16, maar misschien vindt u uw eigen interpretatie van de wetgeving geschikter... en zouden anderen deze moeten volgen...
 
Je hebt gelijk, we zijn behoorlijk afgedwaald.

Ik heb een vraagje aan de topic starter. Welke schijfjes gebruik je ? Een sacd is geen normale cd, maar wat opslag betreft, vergelijkbaar met een DVD. Ik dacht iets van rond de 4,5 GB

Nu zou ik niet weten waar je nog lege schijfjes zou kunnen kopen.
 
Nu zou ik niet weten waar je nog lege schijfjes zou kunnen kopen.

Ik snap niet goed wat je daarmee bedoelt Pluis, of mogen in Nederland geen lege schijfjes verkocht worden?

Ik heb een andere vraag voor de TS

Als ik deze wil branden met Nero burning rom lukt dat niet en krijg ik de melding "onverwachte bestandsindeling".

Welke extensie hebben die bestanden? Ik denk eerder dat het daar moet gezocht worden, en je andere brandsoftware zal moeten gebruiken dan Nero.
Misschien eens proberen met deze.
Burn Audio CD Free: Free Audio CD Burner - Free Burning Software
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan