Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Hoe zou ik kunnen weten dat ik met een laptop "samsung" draadloos op internet kan?
Mijn tweede vraag is; ik heb opnieuw een nieuwe installatie gezet en ik moet nu 3 dagen wachten om hem te activer. Ondertussen laat ik hem naar updates zoeken, doch zoals gewoonlijk lukt dit weer niet. Ik zie enkel de update "Hotfix voor Microsoft Windows (KB2534111). Is dit veilig om die laptop zo te gebruiken?
Dank bij voorbaat0.
 
Microsoft doet enorm moeilijk en denk dat hij veel klanten zal verliezen. ik heb er nu Linux opgezet en alles loopt op wieltjes; zelfs draadloos internet. Dus microsoft is wel geen superster volgens mij hoor.

Zulke antwoorden lokken natuurlijk reactie uit. Er is een gepast spreekwoord hiervoor; het gras is altijd groener aan de overkant.
Microsoft is dikwijls het probleem niet, maar de gebruiker... Ik zie niet onmiddellijk waarom ze veel klanten zouden verliezen aan alternatieven zoals Linux. Ieder zen zwakten en sterkten natuurlijk. Ik zet beiden in naargelang de behoeften. Maar voor standaard eindgebruik is er met Microsoft Windows niets mis.
 
Ho, ik ben zoals jullie wel allemaal wel weten een Android freak. Ik heb hiervoor een Android netbook gehad. Maar Windows doet het wel beter als het op tekstverwerking aankomt en zo.
 
Microsoft doet enorm moeilijk en denk dat hij veel klanten zal verliezen. ik heb er nu Linux opgezet en alles loopt op wieltjes; zelfs draadloos internet. Dus microsoft is wel geen superster volgens mij hoor.

Met 3 mogelijkheden op 1 site om de drivers te installeren had dit toch wel moeten lukken lijkt mij. Hier kun je Microsoft niet de schuld voor geven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan