Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een laptop van Compac (Presario CQ57) Waarop Windows 7 Home stond. Ik heb deze geüpgraded naar Windows 10. Maar nu zit ik met het probleem als ik hem opstart op de batterijstand dat ik geen draadloos internet heb. Steek ik de stekker in het stopcontact en start ik hem op dan heb ik wel draadloos internet. Weet er iemand waaraan dit zou kunnen liggen. ik heb al gegoogeld op dit probleem maar niet onmiddellijk een oplossing gevonden. Tijdens de upgrade is de oude driver vervangen door een nieuwe driver voor Windows 10. Dus opstarten op de batterij = geen draadloos internet. Opstarten op het elektriciteitsnet = wel draadloos internet.
 
Ondertussen heb ik Windows 10 Update 1511 op mijn laptop geïnstalleerd. Maar ook die heeft nog steeds problemen met mijn Wi-fi.
Nu zag ik toevallig bij Windows Firewall dat ik via wi-fi verbonden ben met gast of openbare netwerken wat totaal verkeerd is. Ik zou moeten verbonden zijn met particuliere netwerken. Nu heb ik al geprobeerd om van gast of openbare netwerken over te schakelen naar particuliere netwerken. Maar dat wil maar niet lukken. Kan er mij iemand uitleggen hou ik dat zou kunnen fixen.
 
@Accent FM als jij naar je gebruikers account ga , staat daar dan effectief gast vermeld !
indien zo dien je op te starten in de veilige modus ..
je meld je vervolgens af in de veilige modus ( afmelden is dus niet hetzelfde als herstarten ! )
van het moment jij afgemeld ben zie je dan de vermelding "andere gebruiker" staan !
klik deze aan ...meld je aan met deze als administrator ( word er gevraagd om een wachtwoord in te geven geef je deze in indien jij je wilt aanmelden via je Microsoft account ! *wil jij je lokaal account gebruiken geef je géén wachtwoord in !)
één maal je aangemeld ben in de veilige modus met het administrator's account ga je naar je account instelling en je controleert of hier het gastaccount actief is .... is deze actief dien je deze uit te schakelen !
*herstart nu de pc gewoon en je zou vervolgens nu je moeten kunnen aanmelden met het administrator account.
 
Ondertussen heb ik Windows 10 Update 1511 op mijn laptop geïnstalleerd. Maar ook die heeft nog steeds problemen met mijn Wi-fi.
Nu zag ik toevallig bij Windows Firewall dat ik via wi-fi verbonden ben met gast of openbare netwerken wat totaal verkeerd is. Ik zou moeten verbonden zijn met particuliere netwerken. Nu heb ik al geprobeerd om van gast of openbare netwerken over te schakelen naar particuliere netwerken. Maar dat wil maar niet lukken. Kan er mij iemand uitleggen hou ik dat zou kunnen fixen.

Intressant om eens te gaan lezen .
 
Ik heb nu al van alles geprobeerd om mijn Wi-Fi werkend te krijgen en het wil maar niet lukken om verbinding te maken met mijn thuisnetwerk. Via TelenetHomeSpot geraak ik wel om het internet. Nochtans staat alles juist ingesteld en heb ik de nieuwste wifiadapter geïnstalleerd.
 
Mijn probleem met mijn Wi-Fi op mijn laptop is opgelost. Ik heb vandaag een nieuwe router gekocht (Sitecom X4 N300), aangesloten en ik had onmiddellijk Wi-Fi op mijn laptop met Windows 10. Blijkbaar begon de vorige router Wi-Fi kuren te krijgen.
 
Dat zou kunnen ja, alles zal ooit eens een keer defect raken. Maar had je mijn antwoord #20 geprobeerd ? Daarmee bedoel ik dus een algehele reset, zodat hij in de fabriekssettings komt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan