Driver voor daardloze internetverbinding Asus N73SM

Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 9940

Gast
Hallo luitjes
Ik zit met een probleem. Ik ben op een of andere manier mijn Adapter of driver kwijt in mijn laptop Asus N73SM. (Windows 7 Home Premium 64 bits) om een draadloze internetverbinding te hebben.
Ik heb nu een stickje (extern USB 2.0 Wireless) maar dat geeft maar een heel zwak signaal en mijn laptop draadloze internetverbinding is zo langzaam als dikke stroop. Ik zou graag de juiste driver of adapter (of wat ik er voor nodig heb) willen downloaden maar kan die niet vinden.
Kan iemand me zeggen of helpen met wat ik moet downloaden, waar ik dat moet downloaden om de oude situatie weer terug te krijgen zodat ik zonder die stick die ik nu gebruik weer normaal en snel kan werken met internet?

Groetjes
Crimpak
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo Lana, hier kan ik niet zoveel mee hoe goed bedoeld ook. Ik wil graag weten welke hardware ik nodig moet downloaden die ik nodig heb voor een vernieuwing van mijn draadloze internetverbinding voor een AsusN73SM. Ik weet namelijk de gegevens daarvan niet.
met vriendelijke groet
Crimpak
 
Hoi lana, als ik de Asus site bekijk staat er alles op wat er te downloaden valt bij Asus maar waar het mij om gaat is wat moet ik nu precies downloaden? Dus dat ik dat niet weet ligt aan mij omdat ik niet zo'n technicus ben en maar een doorsnee pc gebruiker ben. Dus als je me helpen kunt ben ik je zeer dankbaar.
Hoi qtex ik ga speccy ook downloaden en kijken wat ik daar mee kan.
Ik had gehoopt dat iemand de gegevens kon aanreiken van de hardware die ik moet downloaden want ik kan de Asus site wel raadplegen maar dan weet je nog niets als je niet weet wat je daarvan moet downloaden om een draadloze internetverbinding wil krijgen. Zo technisch ben ik nu ook weer niet aangelegd dus ik heb het echt nodig van mensen zoals jullie die veel dieper in deze materie zitten.

groetjes
crimpak
 
Ga naar configuratiescherm > Apparaatbeheer
Klik op het pijltje bij Netwerkadaptars om open te vouwen.
Rechtsklik op de Adaptar en kies voor stuurprogramma's bijwerken.
Als er een internetverbinding is , zullen de juiste stuurprogramma's via het net gezocht en geïnstalleerd worden. Zo doe ik het altijd.
 
ik heb geen glazen bol om te zien welk netwerkkaart er in je laptop aanwezig is ...daarom dat je speccy dient te gebruiken ..
en hier neer zet wat deze vind bij netwerk.
 
Hoi qtex en swake
Ik heb de stappen van jullie gevolgd.
er is ondanks de genomen stappen niets aan de situatie gewijzigd.
Misschien kunnen jullie wat als je deze gegevens ziet:
Netwerkadapters:
801.11n USB Wireless LAN Card #2
Atheros AR8151 PCI-E Gigabit Ethernet Controller (NDIS 6.20)
Atheros AR9002WB-1NG Wireless Netwerk Adapter
Bluetooth-apparaat (Personal Area Network
Bluetooth-apparaat (RFCOMM Protocol TDI)
groetjes
crimpak
 
er is blijkbaar géén Atheros AR9002W-1NG driver te vinden ....
in de knowlegde base van je Asus N73SM zegt men dat je de ingebouwde draadloze adapter dient aan te zetten door op de FN of de F2 toets te drukken ..

669e16eece-Ashampoo_Snap_2014.01.27_15h07m03s_003_.png


bron
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan