Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb het hier al meermaal laten weten dat je naar microsoft kunt bellen voor xp te activeren. Illegaal kan je dit niet noemen hoor, moest het illegaal zijn dat is microsoft verkeer bezig :p
 
Sommigen denken vaak (ten onrechte) dat iemand illegaal bezig is als je
een thuiskopie (backup) neemt of een programma download die betalend is.
Het is echter zo dat indien je in bezit bent van een geldige licentie,
het geen belang heeft of de software al dan niet afkomstig is van een
kopie of gedownload is. ;) Zolang je maar een geldige licentiesleutel gebruikt.

Je kan trouwens met heel dure softwarepakketten de originele CD kwijtraken.
Ze kunnen beschadigd raken (krassen, CD rot, etc)

Vaak wordt software online gekocht, dan is deze ook gedownload.
De sleutel (licentie) is hier echter van belang.
 
Navarro, is uw besturingssysteem xp of vista? In uw profiel zie ik vista staan, of gaat het hier over een andere computer? Raidcontroller is niet alleen maar voor sata schijven, het word gebruikt om data te schrijven over verschillende schijven, zoals mirror of stript enz.... Videokaart,ja??, is dat de vaste op uw moederbord, of kan je die in een andere computer testen, want normaal met een update van uw drivers zou deze toch moeten werken.
Soms gebruik ik ook mijn eigen xpcd om andere computers te herstellen, je kan perfect de code invoeren op eenzelfde versie van windows. Het veiligste is maak onmiddelijk ( bij aankoop) een copy van uw orriginele cd, en gebruik steeds de copy.
 
Laatst bewerkt:
Gabriel je mag een copy nemen; zolang je maar beschikt over een officiele licentienummer. Vb: uw heeft al verschillende jaren de cd van xp, dan mag je een cd kopieren van xp ( eventueel met de recentste service packs in), weliswaar voor eigen gebruik. Bij installatie van de nieuwe cdsoft moet je dan wel uw originele software sleutel invoeren.
soms lopen de gemoederen nogal hoog op als iets ni lukt, nuanceer dit een beetje, we proberen gewoon maar te helpen.
 
drivers

he he mannen geen ruzie maken !soms iemand aandelen bij BILL ;)
@ghost het is xp pro videokaart werkt goed denk ik.en is onboard en ook audio en die raid heeft nog nooit op pc gestaan!
zal nog wel dingen proberen die hier zen gepost maar heb weinig hoop
nu is mijn vraag zou en pci audiokaart werken?
groetjes
 
drivers

he he groot nieuws uit st annneke voor 10euros heb ik geluid!!!:yahoo::yahoo:
heb geluidskaartje gaan halen en alles werkt:duimop:allemaal bedankt voor het zoeken en nu weet je dit ook voor in het vervolg als er zo zich probleem steld
ps.was een van mijn eerste voorstellen geluidskaart kopen!
en niemeer ruzie maken he
nog eens thanks en groot slot op zeker
groetjes navarro
 
Bedankt hoor.
10 euro is nog altijd minder dan een nieuw moederbord kost.
Uw pc is dan wel ongeveer 5 jaar (moederbord), maar zolang hij voldoet kan je je redden he.
Na al dat zoeken hebben we tenminste zekerheid dat de rest van je pc het nog steeds doet.
Da's toch ook al iets.
Moest er nog iets bijkomen dat kapotgaat kan je nieuw bordje overwegen.
Dan weegt de kost voor herstelling niet meer op tegen upgrade denk ik.
Vergeet niet bij nieu.ew pc je geluidskaartje er terug uit te nemen, die kan altijd nog van pas komen.

PS: 1 copy voor eigen gebruik mag nog steeds, dat is wettelijk vastgelegd.
Ook voor muziek en film mag je een backup nemen als je de originele hebt gekocht.
De meeste mensen weten dit niet.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan