Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag opnieuw een mailtje ontvangen met een link naar een factuur.
Volgens mij is het terug een poging tot oplichting
Deze keer is de email van Emilie Michiels <Michiels590@aon.at>
 
Laatst bewerkt door een moderator:
je gaat daar dus best niet op in ...
waarom dat jij hier de link neerzet begrijp ik niet ... omdat er dus wel degelijk mensen zijn die deze link zullen aanklikken ...bijgevolg ga ik deze hier verwijderen !
fijn dat je er een melding van doet maar je zou best eerder een afbeelding kunnen plaatsen van zo een ontvangen mail inplaats van mail deze beschikbaar te stellen via dropbox .
 
email.jpg
Hierbij een afbeelding van de mail. Hopelijk is alles voldoende leesbaar.
Dus opgepast met dergelijke vragen !!
 
Laatst bewerkt:
Hoera, vandaag terug een nieuwe factuur ontvangen ! Wat men al niet doet om iemand zijn geld af te troggelen !
De afzender is nu ene "Charlotte De Smet" - fake natuurlijk.
 
Ik denk dat jouw emailadres op één of andere spamlijst staat. Moeilijk om daar vanaf te komen.
Verstandig om een ander email adres te gaan gebruiken en oppassen dat dit niet weer gebeurd.
Belangrijk is om dit soort berichten niet te beantwoorden en zeker niet op links klikken.

Gebruik voor registraties o.i.d. waarvan je het niet vertrouwd een emailadres dat je zelden of nooit gebruikt en gebruik dit voor de eventuele spam die te verwachten is.
 
Klop allemaal. Ik gebruik sowieso verschillende email adressen en in het bijzonder als het gaat om - voor mij - verdachte acties/websites.
Wat ik met deze draad voor ogen zag was om anderen te waarschuwen voor deze manier van werken.
Bedankt voor de reactie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan