Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
is er een makkelijk maar ook betrouwbaar programma -liefst gratis -om da dubbele foto's uit galerie te verwijderen op de pc ? , 1 voor 1 is bijna niet te doen
sorry , ik heb Windows 11 ; in verkeerd vak ingegeven ......
Auslogics Duplicate File Finder kijkt alleen naar bestandsnamen en gaat er vanuit dat zelfde naam ook zelfde file is... zonder naar de inhoud te kijken. En helemaal géén visuele vergelijking ...
Ik denk dat je de mogelijkheden van de oude versie 2.2 niet kent, want het is al een oudje en heeft functies die je in recentere versies van dit programma moet missen, tenzij je voor de betalende versie gaat misschien.
Visuele vergelijkingen zijn in deze versie inderdaad niet mogelijk. Maar als je een beetje weet waar je mappen voor staan dan is het helemaal niet moeilijk om te weten welke dubbels uit welke mappen weg mogen.
Hier een voorbeeld één pagina van een scanresultaat:
In bovenstaande afbeelding heb ik de kolom "Pad" is om privacy redenen versmald.
Ziehier de selecteermogelijkheden:
En in laatste instantie kun je de bij de instellingen geselecteerde doelmap voor de bestanden die je gaat verwijderen nog wijzigen. Zoals je kunt zien was in mijn geval de Prullenbak als standaard doel ingesteld. Je doet er dan wel goed aan om de prullenbak vooraf te legen.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.