Windows 7 DVD copieëren?

Status
Niet open voor verdere reacties.
E

EvelynMason

Gast
Ik wil een niet beveiligde dvd met Nederlandse ondertiteling naar de harddisk copieëren maar ik krijg onderstaande melding (zie bijlage). Overigens ben ik ingelogd als administrator. Wat kan de reden hiervan zijn ?
 
Elke dvd bevat de volgende structuur
AUDIO_TS
VIDEO_TS

Onder de map VIDEO_TS staan alle bestanden
(ifo , bup of vob bestanden.
Ontbreekt een van deze bestanden , dan wordt de dvd niet afgespeeld
 
mocht je een corrput bestand hebben kan je dit herstellen met FixVTS

FixVTS is a very tiny tool that allows you to adjust your DVD files into better DVD compliance, so they can be opened in other DVD software.FixVTS can fix that for you.
 
@aardbei Eén ding moeten we je meegeven : je antwoord op zoveel mogelijk vragen !!! Soms met héél goede suggesties, vaker schiet je echter compleet mis ...
Ik vraag me soms af of je vraag eigenlijk wel leest !!!

Neem eens de gewoonte aan een vraag te lezen - er enige minuten over te laten gaan en ze dan nog eens te lezen om te zien of er wel stond wat je de eerste keer had gelezen.

TS hier stelt dat hij een DVD NIET KAN COPIEREN - jij schiet meteen in gang over NIET AFSPELEN ... Daar ging het TS toch niet om ...
 
En die is ? Lees ik nu iets dat er op wijst dat je niet tegen een beetje kritiek kan ?
1) We missen de bijlage, zodat het giswerk is wat het issue is.
2) uit ervaring weet ik wat oorzaken kunnen zijn dat het niet lukt en noem alleen de veel voorkomende.

Ik geef alleen een tip en en als dat als jouw punt wordt gezien kan ik beter vertrekken
 
Zou ik spijtig vinden want je brengt goede ideetjes en tips aan ... maar je moet enkel die impulsiviteit wat onderdrukken, waardoor nu vaak vraagstellers op het verkeerde been worden gezet.
Maar zoals ik ook zei in mijn reaktie "je brengt vaak interessante invalshoeken aan".

Als dat te hard is overgekomen, wil ik me verontschuldigen - maar blijf aub. bijdragen leveren.... (y) :cool: :unsure:🤝
 
Wat versta jij onder dvd? Is dat op de originele dvd 2 mappen met naam AUDIO_TS en VIDEO_TS? Of is dat een bestand met een extentie?

- Is dat een dvd met die 2 mappen, dan moet je best softwarematig die bestanden omzetten naar een filmbestand.
Maar je kan op je HDD ook een map maken met titel van Uw dvd. Daarin maak je een copie van die 2 mappen.
Om af te spelen, gebruik best VLC player. Ga naar de map VIDEO_TS en selecteer daar het bestand VIDEO_TS.
Selecteer daar eerst dat dit voortaan moet afgespeeld worden met VLC Player.
De dvd zou moeten afspelen.

- Is dat een bestand met film extentie, dan zou je dat moeten kunnen afspelen ook in map plaatsen op uw HDD en daarbij de ondertitels. let wel, het ondertitels bestand moet exact dezelfde naam hebben als de titel van de film.
 
Laatst bewerkt:
ok, ik las verkeerd :(

Ach ja, iedereen wordt ouder en leest wel eens wat verkeerd.
20 jaar geleden dacht ik altijd: dat gaat mij nooit gebeuren.
Inmiddels weet ik beter, het overkomt je gewoon.

Laten we gewoon verder gaan op dit fantastische forum met problemen oplossen en mensen helpen.
En elkaar helpen en aanvullen, ook bij een verkeerd antwoord van iemand.
Iedereen doet dit belangeloos en met de beste intentie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan