Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste,

Weet niet waar ik mijn vraag moet stellen dus post ik ze in varia. Ik kan mijn mail berichten niet meer openen en heb een test gedaan door een mail bericht naar mijn eigen
mail adres te sturen. Sinds gisteren heb ik dat ondervonden want een bestelling gedaan en betaald met visa kaart en tot nu toe geen bericht gekregen voor de bevestiging van
mijn betaling. Wat kan ik doen om dit probleem op te lossen?

Dank bij voorbaat
 
vermeld eens welk mail programma dat jij gebruikt als ook of je de betaling van het bestelde artikel via een beveiligde verbinding heb gedaan ... dus via een https verbinding en Niet via een http verbinding.

vermeld ook de Windows die je gebruikt ..
 
Ik gebruik windows 10 en de betaling is gebeurt via een beveiligde verbinding. Ondertussen proximus gebeld en daar zeggen ze dat windows10 mijn account heeft geblokkeerd en de oplossing
is mijn account verwijderen en een nieuw instellen en mijn pc laten herstellen in de winkel.
 
das de eerste keer dat ik te horen krijgt dat een provider u kan meedelen dat je account geblokkeerd werd .... je zou eventueel deze melding betreffende een geblokkeerde account van Microsoft zelf moeten krijgen bij het opstarten van het systeem en dit bij het aanmelden van het account zelf ...
indien dit nu zo zou zijn dat je account geblokkeerd word dan zou je in feite met het tijdelijke account moeten kunnen opstarten ...dit tijdelijke account komt zelf van Windows 10 uit en geef je de mogelijkheid om je eigen account te herstellen ..

gebruik je het Microsoft account dan kun je deze via deze link herstellen ...
 
Bedankt voor de informatie maar ik begrijp er niets meer van en voor het herstellen vragen ze een mail adres met een code maar aangezien ik mijn e-mails niet kan openen gaat dit niet.
Zal mijn pc terug naar winkel brengen want ik geraak er niet meer uit. De problemen die ik reeds gehad heb met windows10 (drie maal teruggebracht naar winkel) vanaf ik 10 heb geinstalleerd
zijn niet te tellen en daarom ga ik terug naar de vorige versie
 
Bedankt voor de informatie maar ik begrijp er niets meer van en voor het herstellen vragen ze een mail adres met een code maar aangezien ik mijn e-mails niet kan openen gaat dit niet.
Zal mijn pc terug naar winkel brengen want ik geraak er niet meer uit. De problemen die ik reeds gehad heb met windows10 (drie maal teruggebracht naar winkel) vanaf ik 10 heb geinstalleerd
zijn niet te tellen en daarom ga ik terug naar de vorige versie
Probeer eens hier in te loggen voor je mails te bekijken Inloggen op Proximus Mail
 
Ik gebruik windows 10 en de betaling is gebeurt via een beveiligde verbinding. Ondertussen proximus gebeld en daar zeggen ze dat windows10 mijn account heeft geblokkeerd en de oplossing
is mijn account verwijderen en een nieuw instellen en mijn pc laten herstellen in de winkel.

Als je iemand van de helpdesk aan de lijn krijgt, ga je niet veel kwalitatieve informatie moeten verwachten. Hetgeen ze je verteld hebben is puur b*lshit.

Vertel eerst eens even hoe je je email raadpleegt. Gebruik je een webmail (via een webbrowser)? Of een email client programma?
Krijg je een foutmelding te zien bij het raadplegen van die email (al dan niet onmiddellijk zichtbaar...)?

Ga dus geen domme dingen doen ivm het herstellen van je Windows account aub!?! Dit staat hier volledig los van en heeft hier ook totaal niets mee te maken.
 
Volkomen gelijk hoor en na een kwartier aan de lijn te zijn geweest meld men mij leuk dat windows10 mijn account heeft geblokkeerd!!!!! Ik open mijn mails langs skynet en heb ook nog outlook/yahoo en g-mail
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan