Eens kijken of jij dit nog kan volgen ................... ????

Status
Niet open voor verdere reacties.

dendanny

Steunend lid
Vip Lid
Eens kijken of jij dit nog kan volgen ................... ????

Als je Noord Korea illegaal binnen komt, krijg je 12 jaar zware detentie.
Als je Iran illegaal binnen komt, krijg je levenslang.
Als je Afghanistan illegaal binnen komt, schiet men je dood.
Als je Saoedi Arabië illegaal binnen komt, ga je heel lang de gevangenis in.
Als je China illegaal binnen komt, hoort men nooit meer iets van je.
Als je Venezuela illegaal binnen komt, wordt je van spionage beschuldigd en zwaar gestraft.
Als je Cuba illegaal binnen komt, wordt je als politiek tegenstander opgesloten en rot je weg in een cel.

Echter.......als je illegaal België binnenkomt krijg je een baan, een rijbewijs, taalcursus, sociale voorzieningen, een huurhuis met huursubsidie, gratis onderwijs, gratis medische verzorging, een sympathiserend politicus in Brussel , en ....... zelfs stemrecht.
Als je inbraken pleegt, mensen overvalt op straat of ze kapot maakt, laat men je gewoon lopen....
En als er iemand van ons iets durft over zeggen, dan moet je als Belg oppassen, want dan wordt je uitgemaakt voor racist en zelfs fascist en loop je kans om veroordeeld te worden .

Maak mij eens duidelijk HOE DAT MOGELIJK IS !?!?!?! :rant:
 
er zijn zoveel daklozen hier maar zij krijgen geen onderdak,nen illigale wel en krijgt eten er bovenop gratis
geef illigale maar eens werkstraffen,ze zullen wel wegblijven,in australie word je zonder pardon teruggestuurd
 
Commentaar van parlementariers:
"Het vreemdelingenbeleid is al veel strenger geworden."
Gehoord op tv (nieuws, villa politika, ik weet het niet meer precies).

Wat zeg je me daar van.
 
Heb een tijdje geleden eens een reportage gezien op tv en dat ging over belgen die werken en leven in het buitenland.
Was er daar ene die woonde en had een zaak in dacht Roemenie of Polen.
Vroegen ze aan hem hoe hij er bij kwam om in zo een vijandige streek te gaan wonen en werken.
Zijn antwoord was doodleuk,alle gangsters zijn hier toch weg want die zitten in Belgie.
Verschieten de mensen ervan dat partijen zoals het vlaams belang zo sucesvol zijn.
En zoals dus mijn voorganger reeds zij ZE ZIJN GOED BEZIG!!!!!
 
Ikzelf zit al 8 jaar thuis door mijn reuma. Werken is geen optie meer en dit is ook bevestigd door de werkwinkel. Roepen me zelfs niet meer op.
Twee jaar terug vraag ik mijn invaliditeit aan. Veel geloop en veel geschrijf om een lijvig dossier te hebben.
Ik word opgeroepen en zit 5 min. bij een dokter die me moet keuren.
Een paar weken nadien krijg ik bericht, nergens geen recht op.
Zit wel met reuma en tinnitus en dus ook minder gehoor. Kan geen kilometer ver meer gaan, maar recht op iets...
Soms wou ik een illigaal zijn, die hebben meer rechten dan wij Belgen.
 
Wij klagen maar,maar we doen er niets aan.Massale betoging,massale staking of allemaal op het blok stemmen ik weet niet wat.
Als je op de politiekers alleen moet wachten word het probleem alleen maar erger
 
als je de regel moest invoeren bij de politiekers "loon naar werken" zouden er nog weinig iets verdienen ginder,of zouden ze zich wat meer inzetten.
Wat verdienen die ministers per maand ;10.000€ wie weet het juist,wij moeten ze wel betalen he
 
Wij klagen maar,maar we doen er niets aan.Massale betoging,massale staking of allemaal op het blok stemmen ik weet niet wat.
Als je op de politiekers alleen moet wachten word het probleem alleen maar erger

En dat is in alles zo.
Telnet vraagt ook minstens 10 euro te veel, electrabel blijft maar doorrekenen,........ en wij vinden dat allemaal normaal in Belgie.
Electrabel rekent 40% meer aan de NMBS, nu gaat de NMBS de kortingskaarten afschaffen, geen bdagtrips meer enzovoort.
Dit onder het mom meer transparantie te krijgen in hun prijzenbeleid.
Electrabel heeft ook dat geld nodig, want ze moeten ieder jaar enkele miljoenen betalen aan de regering om de begroting te redden.
Verdoken belastingen zijn het.
Maar het illegalenbeleid eens goed hervormen kan niet, die moeten (ik zou niet weten hoe) voor ons pensioen zorgen.
Werklozen zijn er anders wel genoeg dacht ik zo.
Wie kan nog volgen? inderdaad een goede titel.
Ik in ieder geval niet.
 
Slogan van destijds het V***** B*** spreekt boekdelen.
E**** V*** E****.
Maar ja als je dat zegt ben je een racist uiteraard.
Ik heb ooit eens zelfstandig willen worden maar ik mocht niet omdat mijn diploma bedrijfsbeheer te oud was en niet meer telde.
Die vreemdelingen stampen de ene na de andere nachtwinkel uit de grond alsof het niets is.
En dan zwijgen we nog over de woeker prijzen die ze in die winkels hanteren !!!!!!!!!
Inderdaad wie kan nog volgen!!!!!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mij hebben ze ook binnen gelaten in Antwerpen! 'n aangespoelde ostendenoare. Vies zijn ze nie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan