Browser Ineens andere taal...

Status
Niet open voor verdere reacties.

theplayer

Steunend lid
Vip Lid
Het komt regelmatig voor dat ik een bericht plaats in een forum of op een advertentiesite waarbij ineens alles van dat forum (!) in het Frans staat. Geen idee waardoor dat komt. Ook zojuist bij het plaatsen van een bericht in dit forum...! Zie hier...:

1624268589808.png
 
Verduidelijking : dit geldt overigens NIET voor de inhoud van privé berichten ... enkel voor akties, instellingen, weergave etc. van een account. Qua inhoud zien we zo niets dat we ook al niet met onze eigen account zien ...
 
Bepaalde Amerikaanse en Franse websites weten niet dat in belgium de meerderheid (voorlopig toch) het Nederlands gebruikt.
Geef un locatie en ze schotelen u automatisch Frans voor binnenin de website, zelfs indien de homepagina Nederlands is.
Peugeot, Citroën, Garmin, en anderen. Irritant maar niks aan te doen. Zolang de Vlamingen geen haar op hun tanden hebben kan men dit alleen op onze eigen schuld zetten
 
@Merel Ik hoop dat het u wel duidelijk is dat PCTuts Belgisch is en daar niet aan meedoet. Het probleem van de vraagsteller ligt zeker niet bij de website, niet de onze, niet alle andere die hij bezoekt... :D:eek::cool:
 
inderdaad nu ik deze add-on ook heb geinstalleerd in Firefox komt deze dus in het Frans of eender welke taal je verkiest ..
maar heeft tevens de optie om deze ook in het origineel Nederlands te laten weergeven .

Ashampoo_Snap_woensdag 23 juni 2021_11h28m34s_003_.jpg


*zie juist dat Andre het bijkomende schermafbeelding heeft geplaatst terwijl ik dit bericht aan het maken was ... is dus overbodig nu ..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan