Externe Samsung hardsisk wordt niet herkent

Status
Niet open voor verdere reacties.
Graag had ik weer wat hulp van u bij het helpen met mijn nieuwe Samsung Story 32000
Die had ik eerder aangesloten op mijn Imac voor backup.
Die computer had ik 3 maanden maar heb hem aan mijn zoon gegeven .

Nu heb ik daar bestande op gezet van de Imax
Dus heb ik deze weer willen aansluiten op mijn windows 7

Maar mijn computer herkent de harddisk niet . Hij staat wel in aparaat beheer Wat kan ik doen? Vast bedank voor u hulp
Elegance
 
Hoe is de schijf geformateerd ? Waarschijnlijk met HFS
Je kunt hem dan proberen te benaderen met een trial versie van TransMac Download TransMac Als het goed is werkt dit programma 15 dagen, dus lang genoeg om de bestanden naar de PC te halen.
Als dit niet werkt zou je het met een Knoppix CD kunnen proberen. KNOPPIX - Live Linux Filesystem On CD Boot met deze CD en je start dan dus op in een Linux omgeving. Op zich leerzaam om dit eens te hebben.
Hier heb je wat info over Knoppix Knoppix - Linux gebruiken zonder installatie
 
Dank Dank Dank Wat een genie ben je toch en wat een kennis. 'Kom ik aan kan een website en meditatie maken enz ,weet veel van het lichaam maar van de Al die moeilijke dingen op de computer is voor mij bijna latijn.
Het programmatje werkte super snel NU nog formateren en dan kan ik hem weer gebruiken . Pfff

IK heb nog een vraag maar dat durf ik vandaag niet meer .Rest mij alleen mijn dankbaarheid uit tespreken. Fijne avond nog Elegance
 
Fijn dat dit gelukt is.

Vragen stellen mag altijd hoor, er komen vanzelf mensen als ze hiervoor iets weten met een antwoord.

Maak wel altijd voor elke nieuwe vraag een nieuw topic aan.
 
Goede morgen . Dit is nog de zelfde topic
Mijn laatste vraag hier over .
Kan ik de harde schijf nu zo formateren dat die zowel op Windows kan als op Max?
Dit omdat ik nog al wat uitwissel.
Fijne dag Elegance
 
Als de bestanden die je op deze schijf gaat zetten niet groter zijn dan 4 Gig, formatteer je de schijf met een Windows PC naar FAT32
NTFS zou ook kunnen met een NTFS driver voor de Mac, maar dit is iets wat ik zelf ook nog nooit zelf heb uitgeprobeerd. Hier moeten dus andere Mac kenners even verder gaan met het antwoord.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan