Apps Facebook app

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sinds 30/04/20 is de Facebook app niet meer beschikbaar voor Windows10
Ik zou deze alsnog willen.
Is er een mogelijkheid om die nog ergens te downloaden?
 
Wivy,
Deze app werkt niet
Ik krijg volgende foutboodschap:
1601382656914.png
 
De Facebook new layout die FB nu uitrolt voor de browser (Chrome, Edge, ...) is nagenoeg identiek aan de layout van de app op een Android phone.
Er is dan m.i. ook geen reden meer om voor een app te gaan : het kan perfect gewoon in je browser
 
Volgens mijn gegevens is het nergens nog te verkrijgen. De linken die je nog kan vinden zijn out off date. Dus onbruikbaar. Als je het nog staan hebt kan je het volgens mij verder blijven gebruiken. Weet zelf niet of er nog updates voor komen of niet. Denk eerlijk gezegd van niet. Maar als je het niet (meer) hebt staan kan je het niet meer downloaden en installeren.
 
Volgens mijn gegevens is het nergens nog te verkrijgen. De linken die je nog kan vinden zijn out off date. Dus onbruikbaar. Als je het nog staan hebt kan je het volgens mij verder blijven gebruiken. Weet zelf niet of er nog updates voor komen of niet. Denk eerlijk gezegd van niet. Maar als je het niet (meer) hebt staan kan je het niet meer downloaden en installeren.
Ik heb ook even gezocht en ik vindt ook geen optie om de app nog te gebruiken. @cve Volgens mij gaat de app ook niet meer werken als hij er nog op staat , aangezien hij van de store is gehaald , waardoor de app niet meer wordt geondersteund door windows 10.
 
De nieuwe layout van FB op PC zorgt ervoor dat ik geen toegang meer heb tot 1 van mijn privé-groepen.
Ik krijg al wekenlang een foutmelding (zie bijlage)
Op de app (smartphone en tablet) werkt die wel...
1601455961780.png
 
Ik gebruik dit ook allemaal niet dus ook Google maar eens geraadpleegd.
Geen idee of het werkt, gewoon even proberen dus.

Ik heb dit oud bericht hier gevonden https://answers.microsoft.com/en-us...ndows-10/e1cb14e4-010f-4cfe-8068-b90924a711bc Onderaan de pagina


In order to fix Facebook app follow these steps.

1 Go to Settings

2 System

3 Apps & Features

4 Scroll till you locate the Facebook app

5 Click on it

6 Go to Advanced Options then click Reset

Voila you are done ...........
 
De app zou moeten blijven werken voor degenen die hem al hebben gedownload, maar Microsoft en Facebook hebben bevestigd dat Windows 10 gebruikers Facebook nu via internet moeten gebruiken. “Vanaf 28 februari is de Facebook-desktop-app voor Windows niet langer beschikbaar.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan