Social Media Facebook ergernis

Status
Niet open voor verdere reacties.

PhilipV

Beheerder
Forumleiding
Admin
Om een beperkt aantal redenen kan ik FB niet volledig overboord gooien... de laatste tijd wou ik echter dat ik het kon.
Mijn tijdslijn wordt immers méér en méér overspoeld door onzinnige, repetitieve posts vanuit allerlei hoeken. Een groot deel daarvan zijn pogingen tot oplichting, ongewenste reclame, onzinnige TikTok-achtige toestanden, reeksen van foto's van onvoorstelbaar domme onderwerpen, etc... etc...

Ik wou dat ik FB kon beperken tot berichten en posts van mijn vriendenlijst, mijn gevolgde pagina's en al de rest achterwege kon blijven.
Het verwijderen van ergerlijke posts met het kruisje, één voor één, brengt in mijn ogen weinig of geen verandering. Al klik ik nog dagen na elkaar alles weg wat ik niet zinvol vind, de stroom neemt niet af.

Iemand die weet hoe je wat ik wil min of meer voor mekaar kan krijgen?
 
Ik heb zelf geen nood aan een groep, open of gesloten.
De enige reden dat ik niet zonder FB kan is dat ik werk met mensen en verenigingen die erop staan dat ik lees wat ze in hun groepen posten. Nooit andersom.
Dan kan jij ook iets doen wat die mensen niet zo graag hebben en zeggen dat je daar niet meer aan mee doet. Facebook is sowieso niet veilig wat ze ook menen. Er zijn andere manieren om u ding te zeggen, wat is er mis met een verslag door te mailen of via een Whatsapp bericht? Daar werken wij op het werk mee. Heel erg handig vind ik. Minder rompslomp gelijk je op FB wel hebt. Je kan er bestanden en zo mee door sturen, je ziet of het gelezen is of niet. Echt makkelijk.
 
als je deze volgorden doet kan je een melding maken
let op , op somige facebook berichten zitten virussen en malware op en dan heb je het aan uw reker

1683632911575.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan