Ivan Oprichter Forumleiding Admin 30 jan 2010 #1 Voor wie facebook heeft je kan mij toevoegen Login | Facebook
N nijltjetweety Niet meer actief 30 jan 2010 #3 Je bent al een tijdje buurtboer bij de vrouw des huizes hier he.
Antwanneke Steunend lid Vip Lid 30 jan 2010 #4 nijltjetweety zei: Je bent al een tijdje buurtboer bij de vrouw des huizes hier he. Klik om te vergroten... jaja en den ivan is een goed boerreke: hij is mij sinds dat we buren zijn al mijlenver voorbij gestoken
nijltjetweety zei: Je bent al een tijdje buurtboer bij de vrouw des huizes hier he. Klik om te vergroten... jaja en den ivan is een goed boerreke: hij is mij sinds dat we buren zijn al mijlenver voorbij gestoken
Ivan Oprichter Forumleiding Admin 30 jan 2010 #6 Antwanneke zei: jaja en den ivan is een goed boerreke: hij is mij sinds dat we buren zijn al mijlenver voorbij gestoken Klik om te vergroten... Werk van vrouwke ook hee, ik zeg en zij doet
Antwanneke zei: jaja en den ivan is een goed boerreke: hij is mij sinds dat we buren zijn al mijlenver voorbij gestoken Klik om te vergroten... Werk van vrouwke ook hee, ik zeg en zij doet