Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
hoe kan ik mijn facebook instellen dat er niemand,enkel vrienden kunnen zien wat er op mijn fb gebeurd.
ook niet zien welke vrienden er bij mij op staan!!
en dat zal vervolgens ook zo blijven indien deze toegevoegd werden als vriend ...
jij wilt dus enkel dat je vrienden zien dat je online bent , wat er zo al op je pagina staat en tevens wil je niet dat anderen kunnen zien wie jouw vrienden zijn ...!
in dat geval ben je dus bij Facebook aan het verkeerde adres ...
Je kan je vrienden indelen als vrienden en goede vrienden.
Als je iets post op FB wat enkel je goede vrienden mogen zien dan stel je het bericht in dat het alleen kan bekeken worden door goede vrienden .
Je kan je vrienden indelen als vrienden en goede vrienden.
Als je iets post op FB wat enkel je goede vrienden mogen zien dan stel je het bericht in dat het alleen kan bekeken worden door goede vrienden .
dan nog kunnen de vrienden op zijn tijdlijn zien wat er nieuw is ...echt beletten dat de minder goede vrienden niets mee kunnen lezen of zien wat er veranderd is op zijn tijdslijn kan enkel door de minder goede vrienden te blokkeren ...
dan nog kunnen de vrienden op zijn tijdlijn zien wat er nieuw is ...echt beletten dat de minder goede vrienden niets mee kunnen lezen of zien wat er veranderd is op zijn tijdslijn kan enkel door de minder goede vrienden te blokkeren ...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.