Firefox wil maar niet werken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo iedereen,

Ik ben geen beginner op de computer, maar dit probleem breekt mijn klomp!
Heb jarenlang met Mozilla Firefox gewerkt en was er vol lof over. Maar na een update naar Firefox 19 werkt het programma niet meer. Ik heb alles al geprobeerd, maar niets schijnt het probleem op te lossen. Heb zelfs Windows 7 al eens opnieuw geinstalleerd op mijn laptop om systeemfouten uit te sluiten, maar ook dat verhelpt de onwilligheid van Firefox niet. Overigens werkt alles wel in IE. Uiteindelijk heb ik Waterfox geinstalleerd, maar daar kan ik niet mee online bankieren, dat geldt ook voor Opera, dus dat alternatief is niet bruikbaar.

Als ik Firefox opstart gebeurt er helemaal niets, het wil niet starten.
Misschien heeft iemand ooit hetzelfde meegemaakt en weet een oplossing, als dat maar geen anti- virus programma is of de addons verwijderen, want dat is niet het probleem.
Op de help site van Mozilla heb ik alle suggesties geprobeerd, niets helpt!
Iemand?

Alvast bedankt

ger546
 
je vermelde
bij welke bankinstelling heb jij pcbanking ( internetbankieren ) BNP Paribas Fortis gaat ook met de waterfox webbrowser evenals Ing

ik denk dat je met iedere webbrowser kan onlinebankieren als deze is ingesteld als standaard? ik had indertijd hier 3 browsers staan en mijn online bankieren deed het bij alle 3 maar deze moest dan als standaard ingesteld zijn.of vergis ik mij hierin
 
Je mag er niet vanuit gaan dat alles werkt met alle webbrowser. In veel gevallen proberen ze wel zoveel mogelijk browsers te ondersteunen of de gebuikte technologie zo eenvoudig/compatibel mogelijk te houden, maar helaas is de realiteit dikwijls anders. Internet Explorer geld nog steeds als de standaard voor ondersteuning. En Firefox had/heeft ook zulke versie die veelal ondersteund werd. Als standaard ingesteld of niet in windows maakt niets uits ivm die compatibiliteitsproblemen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan