Windows 10 foto bewerken

Status
Niet open voor verdere reacties.
kent er iemand een simpel progje om van een bestaande foto de achtergrond te veranderen?
liefst in het nederlands.
alvast bedankt
 
dat is al geen simpele opgave. Mijn vrouw gebruikt daarvoor coral paintshop pro. Ze kan daar uren mee bezig zijn. Je moet dan selecteren en zo. Ik ken er niets van. Heb nog lesjes gevolgd, maar ik werd er gek van.
 
Ik gebruik Photoshop maar ook hier geldt: Kan soms lastig zijn.
Met een simpele afbeelding is dit soms zo gefixed, maar is de achtergrond qua kleurovergangen met wat je wilt behouden verweven, is dit nogal een gedoe.
 
met deze website kan je dat je upload eerst foto waar van je de achtergrond wil veranderen en dan upload je de achtergrond dat je wil gebruiken en dan klik je op downloaden op nog geen 2 min is uw achtergrond verander https://www.remove.bg/t/change-background
Knap !!! Weet jij of dit een 'free to try' of een 'free for ever' programma is ? De website is daar niet duidelijk over ... Lijkt me echt wel prima !
 
@Patje001 Ondertussen zelf toch gevonden op de website ....
Lijkt me toch aanlokkelijk - gebruik je nu toch niet elke dag !

remove_bg.jpg


Bedankt voor de tip !
 
@Patje001 Grappig die online dienst, maar het resultaat is bedroevend slecht.
Met Photoshop behaal ik in enkele stappen een resultaat dat vele malen beter is.
Het verschil is dat de online dienst gratis is en Photoshop niet het goedkoopste programma is.

Daarom vind ik het een grappige dienst.
 
bedankt allemaal,ik heb de foto doorgestuurd naar een vriend die iets ken t van fotoshop en gaat dat voor mij in orde brengen.
maar ik ga toch zelf ook eens proberen op de site die patje001 doorgaf!!
 
@Patje001 Grappig die online dienst, maar het resultaat is bedroevend slecht.
Met Photoshop behaal ik in enkele stappen een resultaat dat vele malen beter is.
Het verschil is dat de online dienst gratis is en Photoshop niet het goedkoopste programma is.

Daarom vind ik het een grappige dienst.
Het is ook niet echt een dienst hoor maar gewoon een "proevertje". Het eigenlijke product is een te betalen, te installeren programma. Als het inderdaad zo slecht is, is het wel héél slechte marketing ...
 
Niet gratis maar een heel goed photoshop alternatief en momenteel goedkoop.
Ze doen nu een actie dat je 90 ipv 10 dagen kan testen en 50% korting bij eventuele aankoop vanwege ook weer die actie.
Dus slechts 27,99€ (ipv 54.99€) EENMALIGE kost, geen abo (zoals photoshop nu).
Ben geen fotobewerker maar gebruik het regelmatig.


Ze hebben ook nog een designer en publisher module die handig samenwerken.
Je hoeft dus niet telkens van programma te wisselen, slechts 1 bestandsformaat wat elke module kan openen.
Niet nodig te exporteren/importeren, kunt zelfs binnen een module naar een andere overschakelen etc...
 
Laatst bewerkt:
Het hier al eerder aangehaalde gratis Gimp pakket is een goede oplossing.
Hier vind je een handleiding: Gimp handleiding. Je kunt alle delen een voor een downloaden, maar en zijn ook zipbestanden die een heleboel hoofdstukken bevatten.
Je leest waarschijnlijk eerst dat wat je nodig hebt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan