Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Waar kan ik de foto van het bureaublad vinden. Ik heb een foto gemaakt en deze als achtergrond gebruikt maar waar is deze opgeslagen. Hij staat niet in de map afbeeldingen en ook niet meer op mijn toestel.
wanneer je die printscreen neemt staat die op je prikbord en kan je die pasten in vele programma's. ik gebruik gewoonlijk MSword en sla op als webpagina. zo bekom je een map waar zowel een .png als een.jpeg staan
Ik kleef dat altijd in paint een printscreen. Dat vind ik dan weer een heel gemakkelijke manier. Zo zie je maar dat iedereen een andere manier van werken heeft. Dat sla ik dan op in mijn afbeeldingen in de map die ik wil en dat gaat voor mij het gemakkelijkst. Ik maak wel heel veel mappen. Ik heb heel graag orde in mijn pc. Die staan in mijn D. Mijn C is zo leeg mogelijk door zijn kleine omvang he.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.