foto plaatsen op instagram

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
als ik een foto wil plaatsen op instagram dan druk ik op het plus teken in het midden en dan word ik normaal doorverwezen naar de map foto's
als ik dit nu doe dan kom ik in de galerij en niet in de map foto's, daar staan ongeveer een 20 tal recentelijke genomen foto's en dan volgt een serie foto's die in map albums staat onder de naam camera en reisbestemmingen etc, alle andere foto's zijn weg, niet als ik op de map foto's klik gewoon zonder instagram te gebruiken
bovenaan staat de optie galerij met een pijltje als je daar op klikt dan krijg je

galerij/video's/ what'sapp video
whatsapp images/whatsapp animated gifs/screenshots/camera/overige en als laatste foto's, als ik op foto's klik dan kom ik automatisch weer terecht in bovenstaande situatie
hoe kan ik als ik op het plus teken klik direct in de map foto's komen en niet in een map van een camera, met het te veranderen in de opties bovenaan lukt het niet
ed
 
daar ik géén instagram gebruiker ben kan ik je hierbij niet bij helpen ...
 
Helaas kan ik je hier niet bij verder helpen. Ik gebruik net als Qtex Instagram niet.
 
ik ben ziek en al een paar dagen niet op het net geweest, mooie tip qtex, maar daar gaat het niet over, toch eens interessant om te lezen?
Alvast bedankt, terug in bed en dan naar de dokter

d
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan