Status
Niet open voor verdere reacties.

oliebaron

Steunend lid
Vip Lid
Na enkele updates van zowel iPhone als windows als ITunes kan ik geen foto's meer naar mijn pc ( met Win10 ) downloaden.

Vroeger kende mijn pc mijn iPhone in de verkenner en nu niet meer.De iPhone heb ik al vertrouwd gemaakt met de pc.....Ook op mijn laptop.
In ITunes krijg ik wel de iPhone te zien en als ik dan op foto's klik krijg ik synchroniseren met de iPhone en dan kan ik kiezen om de fotos NAAR de iPhone te sturen maar dat is nu net NIET de bedoeling.
Weet er iemand raad , het zou geweldig zijn
 
Krijg je wel de melding op de iPhone zodra je hem via een USB kabel verbind met de PC dat hij opgeladen wordt.

Krijg je hem in apparaatbeheer te zien ? Verwijder hem daar eens en laat Windows hem opnieuw detecteren en installeren.

iPhone.jpg
 
Ik krijg hem niet te zien in apparaat beheer dus kan hem daar ook niet verwijderen.Als ik hem aansluit op de pc geeft windows wel een seintje dat er een apparaat is aangesloten maar verder niets.ook als ik rechts onder klik op "hardware veilig verwijderen" ( rechts klik ) staat de iPhone er niet bij
 
Zo ziet het er hier uit bij Apparaten en printers met mijn iPhone aangesloten.
Het probleem is dan dus dat hij bij u in apparaatbeheer niet herkend wordt en hierdoor dus ook niet in de verkenner na alle updates die je gedaan hebt.

Voor mij voorlopig een onbekend probleem. Onder Windows 7 werkt alles bij mij goed. Ik ga op zoek via Google naar mensen met een zelfde probleem.

iPhone2.jpg
 
ik heb ondertussen de updates die Lana voorstelde gedaan ( KB 3099229_x64 en Microsoft-Windows-MediaFeaturePack-OOB-Package_x64 ) gedaan maar geen succes.Ik krijg enkel in "apparaten en printers " een icoontje te zien met als titel " Apple Mobile device USB driver"
Ik heb via google al begrepen dat ik zeker niet de enige ben die dit probleem heeft..... dus nu is het een kwestie van de goeie oplossing te vinden .... We zoeken verder
 
Dit lost wel je probleem niet op.
Wat je ook kan doen is de ap op je iphone installeren 'Google Foto's: gratis foto- en video-opslag' in de App Store
Je hebt een gmail adres nodig. Als je alles gedaan hebt upload je iphone al je foto's naar Browser no longer supported ook kan je op je pc de software plaatsen en een map selecteren zo dat ook al je foto op je pc op google foto's staan zo heb je altijd een backup voor als er iets mis gaat.
Ik zelf heb zo een 160 gb aan foto's staan op google foto. lees maar eens door Foto's downloaden met Google+ - Google+ Help
 
Dit lost wel je probleem niet op.
Wat je ook kan doen is de ap op je iphone installeren 'Google Foto's: gratis foto- en video-opslag' in de App Store
Je hebt een gmail adres nodig. Als je alles gedaan hebt upload je iphone al je foto's naar Browser no longer supported ook kan je op je pc de software plaatsen en een map selecteren zo dat ook al je foto op je pc op google foto's staan zo heb je altijd een backup voor als er iets mis gaat.
Ik zelf heb zo een 160 gb aan foto's staan op google foto. lees maar eens door Foto's downloaden met Google+ - Google+ Help

Lukt een pure Android App het beste op een Appeltje? Leuk voor mij om dit te lezen. (y) Ik gebruik deze app natuurlijk ook op mijn Android toestel en ik ben daar natuurlijk uiterst tevreden over. Nooit miserie en altijd en overal toegang tot mijn foto's. Ze staan gewoon op de severs van Google.
 
Lukt een pure Android App het beste op een Appeltje? Leuk voor mij om dit te lezen. (y) Ik gebruik deze app natuurlijk ook op mijn Android toestel en ik ben daar natuurlijk uiterst tevreden over. Nooit miserie en altijd en overal toegang tot mijn foto's. Ze staan gewoon op de severs van Google.

Ik ben er ook tevreden over.
Maak er eens een review over ;)
 
Dan gaan we toch nog eens 1 ding proberen ondanks ik geen Windows 10 gebruiker ben. Kan daarom zo zijn dat dit niet onder Windows 10 werkt.

Klik eens op de Windows toets en de R toets en geeft de opdracht services.msc
Zoek nu naar Apple Mobile Device Service

apple.jpg

Ga met de rechtermuisklik naar Eigenschappen en zorg hier dat Opstarttype op Automatisch staat.
Klik hierna op De service stoppen en zodra deze is gestopt op De service starten.
Bevestig dit met OK en start de pc opnieuw op. Hang de iPhone hierna aan de pc. Ik ben benieuwd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan