Status
Niet open voor verdere reacties.
misschien kan dit helpen , het is wel in het Engels maar volgens mij duidelijk genoeg :

In order to hard reset your Samsung tablet, the steps given below must be followed:


  • Ensure that the Samsung tablet is powered off.
  • Press the Power and the Volume Up button together till the device displays the start-up logo.
  • Once the logo is displayed, release the buttons and wait till the device enters the Android system recovery mode.
  • On the displayed screen, use Volume Down button to go to the wipe data/factory resetoption (Volume Up and Volume Down buttons are used to highlight the displayed options on the Android system recovery screen).
  • Once the option is highlighted, press the Power button to select the option. (Pressing thePower button in Android system recovery mode selects the highlighted option.)
  • On the next screen, press the Volume Down button multiple times till the Yes -- delete all user data option is highlighted.
  • Press the Power button to hard reset the Samsung tablet device, which will also clear the dalvik cache.
 
Tonton, je stelt dus voor om nog eens een harde reset te doen. Daarna is de kans op het terug halen van de foto's nog heel veel kleiner dan dat het al was. Maar die bootloop is natuurlijk ook geen oplossing. Ik zou eens willen weten hoe het afgelopen is met het het leeg laten lopen van de batterij? Eens hij uitgevallen is, moet je de tablet toch nog heel veel keer proberen op te starten, want die batterij helemaal leeg krijgen is bijna onbegonnen als je de batterij er niet kan uithalen.
 
als ze niet meer kan doorstarten , als de tablet zelfs niet meer herkend wordt door de computer/laptop dan denk ik dat de foto's sowieso verloren zijn.
ik probeer er nu voor te zorgen dat de tablet weer normaal kan werken..
 
Ik heb de tablet binnengedaan in een Samsung repaircenter, laat ons hopen...
Bedankt allemaal

ik hoop met u mee in ieder geval. Maar in het vervolg sla je je foto's best op op een micro SD kaartje die je in je tablet kan stoppen, als je google foto's gebruikt maakt die daar automatisch een backup in de cloud van. Mijn foto's die ik zeker niet kwijt wil drop ik in mijn dropbox. Daar kan ik ten alle tijden en op alle apparaten met internet aan.
 
ik hoop met u mee in ieder geval. Maar in het vervolg sla je je foto's best op op een micro SD kaartje die je in je tablet kan stoppen, als je google foto's gebruikt maakt die daar automatisch een backup in de cloud van. Mijn foto's die ik zeker niet kwijt wil drop ik in mijn dropbox. Daar kan ik ten alle tijden en op alle apparaten met internet aan.

is van een dame van 75 jaar, ik vind het al knap dat ze probeert ermee overweg te kunnen ;-) bedankt voor de goeie tip alvast
 
Hoe oud of welk geslacht iemand is met een bepaald probleem, kunnen wij helaas niet van achter ons scherm achterhalen he. Maar het is inderdaad kranig van de dame dat ze mee wil met de tijd.
Dit tips die ik meegeef, zijn denk ik simpel genoeg uitgelegd dat ook een dame van 75 er weg mee kan.
 
en als je de tablet gewoon aan de computer hangt via usb , ziet de computer dan de tablet ?
indien niet dan moet je , na de tablet op de pc aangesloten te hebben , eens op de tablet van boven naar beneden vegen , dan kan je normaal kiezen hoe je de tablet wilt aansluiten : je zou dan bv iets kunnen krijgen in de zin van "usb voor opladen" , als je daar op tikt dan krijg je normaal een keuze "alleen opladen" , bestanden overzetten" "foto's overzetten" en/of "midi"...
kies hier dan voor "bestanden overzetten" en kijk dan of Recuva de tablet ziet..
ik doe dit zo op mijn android smartphone en denk dat dit idem moet zijn voor een tablet.
 
en als je de tablet gewoon aan de computer hangt via usb , ziet de computer dan de tablet ?
indien niet dan moet je , na de tablet op de pc aangesloten te hebben , eens op de tablet van boven naar beneden vegen , dan kan je normaal kiezen hoe je de tablet wilt aansluiten : je zou dan bv iets kunnen krijgen in de zin van "usb voor opladen" , als je daar op tikt dan krijg je normaal een keuze "alleen opladen" , bestanden overzetten" "foto's overzetten" en/of "midi"...
kies hier dan voor "bestanden overzetten" en kijk dan of Recuva de tablet ziet..
ik doe dit zo op mijn android smartphone en denk dat dit idem moet zijn voor een tablet.

ik heb de keuze tussen Media apparaat MTP en Camera ptp, ik heb dat eerste aangevinkt, maar Recuva vindt hem niet
 
ik heb hier eens de Samsung tablet (Galaxy tab3) van mijn vrouw aan de laptop gehangen en idd , "Recuva" ziet de tablet niet , maakt niet uit of je kiest voor Media apparaat MTP of Camera ptp , de tablet wordt niet gezien , wèl in windows...

dus als je Windows de tablet mocht zien ga dan eens via de verkenner ernaar toe en zoek de map "DCIM" , dat is de standaard map waar Android de foto's opslaat.
misschien staan ze er nog in maar ik vrees ervoor gezien je aangeeft dat de tablet terug is van de Repairstore , die zullen zo goed als zeker een "harde reset" hebben moeten doen en dan vrees ik ervoor of je nog ooit de foto's zult kunnen recupereren -m-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan