Status
Niet open voor verdere reacties.
je blijft dus vast steken in de downloadmode ook wel de odin mode genoemd ...
 
Op sommige tablets zit een reset knop. Meestal is dat met een naald in een gaatje prikken. Indien dit mogelijk is, doe dit eens.
 
Vraag me wel af waarom die tablet in godsnaam in downloadmode moest staan? Downloaden gaat toch ook zonder dat je in die mode gaat gaan staan? Die foto's terughalen is heel lastig, als je er heel veel mee gaat rommelen gaat het helemaal niet meer lukken.
 
Dr Fone voor Android gebruikt om die foto's terug te proberen halen en sindsdien, constant zoals hierboven beschreven.
Ook het kleine reset knopje lukt niet.
 
Dr Fone voor Android gebruikt om die foto's terug te proberen halen en sindsdien, constant zoals hierboven beschreven.
Ook het kleine reset knopje lukt niet.

Waarom dan niet recuva via een PC zoals ik in antwoord #3 gegeven had ?
Goede recovery software voor Android moet nog uitgevonden worden. Tenminste ik ben nog geen goede veel belovende recensies tegengekomen, maar ik kan natuurlijk iets gemist hebben.
 
Waarom dan niet recuva via een PC zoals ik in antwoord #3 gegeven had ?
Goede recovery software voor Android moet nog uitgevonden worden. Tenminste ik ben nog geen goede veel belovende recensies tegengekomen, maar ik kan natuurlijk iets gemist hebben.

Graag wou ik daaraan beginnen, maar zoals gezegd, ik krijg hem niet meer uit nu. En ook aansluiten aan pc is geen oplossing, de tablet wordt niet herkend
 
houw de aan/uitknop gedurende 8 seconden in .. daarna druk je of verzet je de volume naar links.
Dan zou het apparaat opnieuw moeten opstarten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan